Omdat ik geen reacties meer krijg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Omdat ik geen reacties meer krijg

Hoe is mijn voedingsschema nu?

Maatltijd 1: 50gram brinta+450ml melk+theelepel suiker+eetlepel olijfolie+eetlepel honing+koffieschepje weightgainer-glas ochtend ontbijt van Hero zit veel koolhydraten in

Maaltijd 2: -banaantje-2 broodjes met 3plakjes kipfilet per broodje-3 gebakken eitjes in olijfolie met beetje zout en peper

Maaltijd 3: glas vruchtensap-50gram brinta+450ml melk+theelepel suiker+eetlepel olijfolie+eetlepel honing+koffieschepje whey- 50 gram ongezouten nootjes

Maaltijd 4: koffieschepje whey met water-banaantje 80 gram rijst- 6 plakjes kipfilet 50 gram ongezouten nootjes

Maaltijd 5: wat de pot schaft bijv. 1 bord gevuld met aardappelen goede berg groente en stuk vlees glas water- twee gekookte eideren op trainingsdag

Maaltijd 6: na de training twee glazen extran blikje tonijn in olijfolie-koffieschepje whey+water

Maaltijd 7: banaantje eetlepel olijfolie met 500ml kwark met 8gram eiwitten per 100 gram van petite France (Fromage Blanc battu) is wel vies.

zal ik geen suiker meer in mijn Brinta doen? En wat is het verschil tussen weightgainer en whey. Ik weet namelijk niet welke ik 'sochtends en welke ik 'smiddags het beste kan gebruiken.

Zet even in excel bestand met de waardes erbij.....
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

Zondervoedings waarde kunne we er nix mee maak even een exelletje.

zou idd de suikers proberen te vermijden al valt het als eerste maaltijd wel mee.

whey is alleen eiwit , weightgainer is hoofdzakelijk koolhydraten met eiwitten.

whey gebruik je meestal voor het snel aanvullen voor eiwitten, dit word snel opgenomen. na je training bv of als je opstaat

Weightgainer is niet nodig als je eetschema goed is .
      moch je deze tog gebruiken doe dat dan in de ochtend of tussen maaltijden door ( het is geen maaltijdvervanger)
      Last edited by resike; 02-03-2010, 15:30.
      Mind is everything.

Comment

oke, maar welke eiwitten zitten er in weightgainer en het exelbestand plaats ik nog. Vanavond of morgen

Comment

Staat op de pot weightgainer he sjaak.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X