een goed voedingschema????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• een goed voedingschema????

Heey. ik ben nieuw hier en wil graag reacties over mijn voeding schema die ik wil gaan gebruiken, heb zelf weinig ervaring ermee en kom erg slecht aan.

ik ben 20 jaar
    1.73
    60kilo
    7% vet

08:00 uur
    1/2 liter kwark met een eetlepel lijnzaadolie, 1 banaan, Bord bambix en een whey shake (30 gram whey proteine poeder gemixt met water)

10:00 uur
    2 scheppen Supreme Gainer met 250 ml magere melk en een schep Whey

12:00 uur
    6 boterhammen, waarvan 4 met 50 gram kalkoenfilet en de andere 4 met honing/stroop/jam /rosbief/pindakaas

14:00 uur
    6 boterhammen, waarvan 4 met 50 gram kalkoenfilet en de andere 4 met honing/stroop/jam/rosbief/pindakaas

16:00 uur
    2 scheppen Supreme Gainer met 250 ml magere melk en een schep Whey

19:00 uur
    150 gram mager vlees met 5 aardappelen en 400 gram groente

20:00 uur
    2 scheppen Supreme Gainer met 250ml melk. Met een schep Whey

22:00 uur
    1/2 liter Kwark of
    5x het eiwit van gekookte eieren

ik wil dus wheigt gainer en whey gaan gebruiken van powersupplements, dat zijn wel goede producten toch? ik train 3 tot 5 dagen thaiboks en wil misschien ook nog creatine gaan gebruiken, ook van powersupplements.

mijn idee is dus om een paar kilo er bij te krijgen zo rond de 70kilo

ben ik zo goed bezig??

Zomersticky lezen -> deftig voedinfschema op stellen (in exel met KEV waardes)
    Goed bezig?, je zit op 7% vet en lijkt een beginner, je hebt die supplementen allemaal nog niet nodig. Als je begint te bulken met deftig voedsel zal dit ook nog wel snel gaan.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X