Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
waar halen jullie kalkoenfile vandaan?
(en dan bedoel ik dus geen brood beleg)
Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html
Zoek je goedkoop? Lidl heeft van die blauwe zakken in de diepvries; €5 per kg. Is wel kip waar meer vocht in zit dan de verse kip (wat €5 voor 300 gram kost), maar het is alsnog een stuk goedkoper.
Zoek je goedkoop? Lidl heeft van die blauwe zakken in de diepvries; €5 per kg. Is wel kip waar meer vocht in zit dan de verse kip (wat €5 voor 300 gram kost), maar het is alsnog een stuk goedkoper.
klopt ja, maar die vind ik niet te eten.
haal meestal de pakken van 500 gram
jij hebt het over broodbeleg neem ik aan?
heb nog nooit kalkoen in de lidl zien liggen.
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html
Ik eet zelden kalkoen omdat die duurder is als kip. Bovendien eet ik als ik geen kip eet liever iets dat daar dan ook zeker niet op lijkt zoals vis of biefstuk.
Voor wat betreft de vraagstelling: als ik kalkoenfilet haal dan ga ik meestal naar AH of naar de Sligro (maar daar mag je niet binnen tenzij je een Sligropas hebt, maar daar moet je weer ondernemer voor zijn) als die kalkoen in de aanbieding hebben.
Ik haal m'n vlees bij de halal slager, ten eerste - goedkoop, ten tweede - beter vlees, smaak is voller en intenser, ten derde - wordt niet vol gespoten met water, dus je betaald ook echt voor het vlees.
Ik haal m'n vlees bij de halal slager, ten eerste - goedkoop, ten tweede - beter vlees, smaak is voller en intenser, ten derde - wordt niet vol gespoten met water, dus je betaald ook echt voor het vlees.
ik heb dit nog nooit in dat rijtje supermarkten zien liggen...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment