Ik neem geen shakes, maar ik ben wel op zoek naar een voedingsmiddel die goed zou zijn om 'smorgens te nemen omdat de eiwitten ervan vlug worden opgenomen... suggesties??
eiwitten voor 's morgens
Collapse
X
-
Whey is zover ik weet de snelste. Daarna krijg je eieren, gevogelte als kip en kalkoen, rood vlees en vis als bijv. tonijn en zalm. In verhouding tot caseine zijn dat snelle eiwitten, maar in verhouding tot whey zijn deze nog relatief traag. Dusja. Kies zelf maar.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Waarom wil je snelle eiwitten? Ik zou persoonlijk gewoon voor een lekkere dikke bak Brinta gaan met een flinke scheut melk. Helemaal top toch?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Heren, even een correctie, naar mijn weten eet je brinta voor de koolhydraten, dus niet voor de eiwitten. We weten allemaal dat de eventuele eiwitten in brinta plantaardig zijn maar je moet dierlijke hebben. En van het kleine beetje melk dat je bij je brinta gebruikt vul je dus echt niet de eiwit-voorraden in je lichaam mee aan.
Daarom een eitje of 5/6 in de morgen is een hele mooie eiwit-aanvulling.
Comment
-
Paar plakken gegrilde kipfilet doen het ook goed s'morgens, mocht je geen eieren in huis hebben. Je kunt ook een halve liter magere melk drinken, maar dan heb je tegelijkertijd ook meer koolhydraten binnen. Maar dat moet s'morgens niet zo;n probleem opleveren. Dat is tenminste een van die momenten waarop je echt koolhydraten nodig hebt.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by _joker_ View Postmelk = bron van whey en casseine.. Aan de andere kant is het een mooie blend, dus ik zou er ook niet moeilijk over doen.
Originally posted by resike View Postidd door de snelle opname gaat er ook veel eiwit verloren."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 91kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Bij de w-up sets 1-2 reps meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door TuinWonesHet verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor henrycavilI genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 8x, 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment