eiwitten voor 's morgens

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eiwitten voor 's morgens

Ik neem geen shakes, maar ik ben wel op zoek naar een voedingsmiddel die goed zou zijn om 'smorgens te nemen omdat de eiwitten ervan vlug worden opgenomen... suggesties??

Eieren?

Comment

Originally posted by Breakmore View Post
      Eieren?
      Haha...toch shake of brinta met volle melk...

Wat doet die Daffy trouwens raar...
      22j.
      1.83m
      70 kg. BF 8,5%

Comment

[quote=arnoudoosterling;644652]of brinta met volle melk...
        quote]

Dat zijn geen eiwitten die snel opgenomen worden.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

[QUOTE=jordy;644659]
          Originally posted by arnoudoosterling View Post
          of brinta met volle melk...
          quote]

Dat zijn geen eiwitten die snel opgenomen worden.
          Welke dan wel?
          22j.
          1.83m
          70 kg. BF 8,5%

Comment

Whey is zover ik weet de snelste. Daarna krijg je eieren, gevogelte als kip en kalkoen, rood vlees en vis als bijv. tonijn en zalm. In verhouding tot caseine zijn dat snelle eiwitten, maar in verhouding tot whey zijn deze nog relatief traag. Dusja. Kies zelf maar.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Waarom wil je snelle eiwitten? Ik zou persoonlijk gewoon voor een lekkere dikke bak Brinta gaan met een flinke scheut melk. Helemaal top toch?
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

melk = bron van whey en casseine.
                Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

eieren, of melk en havermout?:P
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

idd door de snelle opname gaat er ook veel eiwit verloren.
                    Beste lijkt mij een stuk fruit, brinta met melk en whey als eerste maaltijd.
                    Om te voorkomen dat de whey tesnel word opgenomen of je eiwitten als brandstof word gebruik.
                    Mind is everything.

Comment

Heren, even een correctie, naar mijn weten eet je brinta voor de koolhydraten, dus niet voor de eiwitten. We weten allemaal dat de eventuele eiwitten in brinta plantaardig zijn maar je moet dierlijke hebben. En van het kleine beetje melk dat je bij je brinta gebruikt vul je dus echt niet de eiwit-voorraden in je lichaam mee aan.
                      Daarom een eitje of 5/6 in de morgen is een hele mooie eiwit-aanvulling.

Comment

Paar plakken gegrilde kipfilet doen het ook goed s'morgens, mocht je geen eieren in huis hebben. Je kunt ook een halve liter magere melk drinken, maar dan heb je tegelijkertijd ook meer koolhydraten binnen. Maar dat moet s'morgens niet zo;n probleem opleveren. Dat is tenminste een van die momenten waarop je echt koolhydraten nodig hebt.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by _joker_ View Post
                          melk = bron van whey en casseine.
                          In een verhouding van 20:80, dus zoveel whey zit er ook weer niet in. Aan de andere kant is het een mooie blend, dus ik zou er ook niet moeilijk over doen.

Originally posted by resike View Post
                          idd door de snelle opname gaat er ook veel eiwit verloren.
                          Do tell.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Eiwit gaat dan zo snel dat hij de afslag mist en rechtstreeks richting de urine buis gaat :P
                            rofl

Comment

Ik zat ook effe te knipperen met de ogen.
                              Vertel es..

Oh en eiren zijn toch niet zo'n snelle eiwitbron?!
                              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X