eiwitten voor 's morgens

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Wasofski View Post
    Volgens mij gaat de TS er gewoon vanuit: 's avonds trage eiwitten om zo lang mogelijk eiwitten aanvoer te hebben en dan 's morgens snelle eiwitten om het metabolisme terug op gang te brengen.

Ik zelf denk niet dat het echt nodig is snelle eiwitten in de ochtend te eten maar enkel ervoor te zorgen dat eens je opstaat "zo snel mogelijk" te beginnen met nieuwe eiwitten aanvoer.
    Het enige wat telt is s'morgens je cortisollevels in je bloed zsm weer naar beneden te krijgen. En dat doen koolhydraten het beste. Daarnaast neem je gewoon de proteine die jou het beste uitkomt. Er zijn mensen die kiezen voor whey, maar ook mensen die meteen beginnen met vis. Ik neem meestal kipfilet.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by sch00m View Post
      Waarom wil je snelle eiwitten? Ik zou persoonlijk gewoon voor een lekkere dikke bak Brinta gaan met een flinke scheut melk. Helemaal top toch?
      Brinta owned!
      The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X