Originally posted by sch00m
View Post
Moods on low carb or low fat diets
Collapse
X
-
Originally posted by Brambo19 View PostMijn vorige cut was ook tijdens examens, en dat ging perfect. Het is gewoon kwestie van niet te zwaar te cutten zoals bij ud2.
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View PostMee eens! Maar toch neig ik om te zeggen dat je beter genoeg kunt eten tijdens de examen dagen want psychisch zijn examens al zwaar en als je dan ook nog gaat cutten... ik weet niet.
Maar ik houd wel van cutten, veel meer dan bulken, dus ik zie bezig zijn met cutten wat meer als afleiding.
Heeft er trouwens iemand ervaring met IF tijdens examens?@ ketIF
Comment
-
Originally posted by Brambo19 View PostTrue, soms zijn er dagen dat ik voel dat ik wel wat meer kan gebruiken, en dan eet ik ook meer. Voeding en training is belangrijk maar zeker niet het belangrijkste.
Maar ik houd wel van cutten, veel meer dan bulken, dus ik zie bezig zijn met cutten wat meer als afleiding.
Heeft er trouwens iemand ervaring met IF tijdens examens?
Zie dat laatste dan als een beloning voor je harde studeren, kan ook voor ontspanning zorgen als je iets hebt om naar uit te kijken.
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View PostMaar hoe zit het dan met je glycogeenvoorraden? Als je de hele dag niets eet?
Originally posted by The Phoenix View PostAtta is bb dus echt breken doet het niet!
Originally posted by sch00m View PostIk zou tijdens examens zowiezo geen dieet gaan volgen. Examens zijn toch wel iets belangrijker ofniet? Lekker paar weken op de 300-400 carbs per dag. Je gewoon optimaal kiplekker voelen. Kun je daarna weer volle bak aan de gang, maar dan met U.D2."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostJe hebt zo'n 500 gram aan glycogeen, oftewel 2000kcal. Maak je maar geen zorgen over je glycogeenvoorraad op IF gabber.
Mij persoonlijk als voorbeeld nemen is wellicht niet zo handig, maar ik vind het prettig werken.
True story. Je brein werkt op glucose, en tijdens je examens is dat wel makkelijk.
Maar wat denk je van if tijdens examens?@ ketIF
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostJe hebt zo'n 500 gram aan glycogeen, oftewel 2000kcal. Maak je maar geen zorgen over je glycogeenvoorraad op IF gabber.
dat wist ik niet! fijne info, geen zorgen dus!
Mij persoonlijk als voorbeeld nemen is wellicht niet zo handig, maar ik vind het prettig werken.
Voorbeeld is een groot woord was meer bedoeld dat een "beetje" kenner zoals jou wel weet wat die doet. insteek was ook om jou naam te laten vallen zodat hij wat meer zou gaan opzoeken over jou en dan met name de stukken die je hier en daar schrijft op het net. Ik had het dan even anders moeten formuleren.
True story. Je brein werkt op glucose, en tijdens je examens is dat wel makkelijk.
Comment
-
IF moet wel kunnen, maar doe gewoon waar je je het best bij voelt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment