Laatste bulkje voor de zomer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zou plantaardige eiwitten wel meetellen, idd, op zichzelf zijn ze waardeloos voor spiergroei, maar er zijn combinaties die deze incomplete eiwitbronnen wel compleet maken.

namelijk:
    - peulvruchten + granen
    - peulvruchten + noten
    - peulvruchten + maïs
    - soja (complete eiwitbron)
    - quinoa (complete eiwitbron)
    - boekweit (complete eiwitbron)

zoals vermeld is de biologische waarde idd minder dan van vlees, vis, .. maar ze dragen toch bij.
    To fear death is to limit life.

Comment

Originally posted by claymore View Post
      Ik zou plantaardige eiwitten wel meetellen, idd, op zichzelf zijn ze waardeloos voor spiergroei, maar er zijn combinaties die deze incomplete eiwitbronnen wel compleet maken.

namelijk:
      - peulvruchten + granen
      - peulvruchten + noten
      - peulvruchten + maïs
      - soja (complete eiwitbron)
      - quinoa (complete eiwitbron)
      - boekweit (complete eiwitbron)

zoals vermeld is de biologische waarde idd minder dan van vlees, vis, .. maar ze dragen toch bij.
      Mee eens. Deze eiwitten combineren levert ook de gewenste effecten op volgens enkele veganistische bodybuilders die ik inmiddels heb leren kennen. Vooral Quinoa schijnt een enorm goede bron van zowel koolhydraten als eiwitten te zijn.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Wajow handig schema!
        En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

Jaa, ik heb de wijzigingen van Dynobet, ook al doorgevoerd. Ben sinds gister begonnen. Tis wel weer even wennen. Ik heb de halve liter melk eruit gelaten voor bij de whey shake, en ipv daarvan gewoon pure Kh's neergezet. Had gister wel wat moeite om alles naar binnen te krijgen, maar verwacht dat dit snel weer normaal wordt. Mn maag moet gewoon weer even wennen aan de overgang van 1000 cals
          Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X