Ik wil zwaarder worden!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik wil zwaarder worden!

Hallo, ik wil graag minimaal 10kilo aankomen ik train al bijna een jaar en ben niks aangekomen..

Sinds 2 weken heb ik nu een eetschema ben in die 2 weken nog niks aangekomen, ik zou graag reacties erover willen horen of mijn eetschema goed is en of dat ik wat kan veranderen..

7:30 - 2 broodjes met vleeswaren + 1 glas juice
    10:30 - 2 broodjes
    12:15 - 4 broodjes + fris + bannaan
    14:30 - 2 broodjes + muesli reep
    16:30 - 1 brood of 1 banaan + 1 weightgainer shake ( mammouth )
    16:30 - trainen
    18:00 - Avond eten ( verschillend )
    20:00 - 2 broodjes met vleeswaren
    20:30 - chips..
    23:00 - 1 weightgainer shake ( mammouth )

beter eten. zomer sticky lezen. ipv -500kcal doe je +500kcal

Comment

Jemig, wat een schema. Op basis waarvan heb je dat gemaakt?
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Schema zuigt inderdaad, ga eens lezen en post een goed voeding schema.
        Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Originally posted by vangaurd View Post
          Hallo, ik wil graag minimaal 10kilo aankomen ik train al bijna een jaar en ben niks aangekomen..

Sinds 2 weken heb ik nu een eetschema ben in die 2 weken nog niks aangekomen, ik zou graag reacties erover willen horen of mijn eetschema goed is en of dat ik wat kan veranderen..

7:30 - 2 broodjes met vleeswaren wat voor vleeswaren? + 1 glas juice
          10:30 - 2 broodjes wit/bruin?
          12:15 - 4 broodjes + fris veel suikers + bannaan veel suiker (wel goed voor/tijdens training
          14:30 - 2 broodjes + muesli reep
          16:30 - 1 brood of 1 banaan + 1 weightgainer shake waarom? ( mammouth )
          16:30 - trainen KT/cardio?
          18:00 - Avond eten ( verschillend )
          20:00 - 2 broodjes met vleeswaren
          20:30 - chips.. not don! slechte vetten die niets bijdragen
          23:00 - 1 weightgainer shake ( mammouth )
          Hoe zit het verder met je K/E/V verdeling?

Comment

Wie kan mijn schema aanvullen/afmaken tot een goed schema alstublieft?

( Het is lastig voor mij om er een te maken omdat ik geen brinta / kwark / muesli met melk / yoghurt eet )

Comment

dan moet je dat maar geen leren eten. in zomersticky staat precies hoe je een eetschema moet opstellen en uitgelegd welke voedingsbronnen je kan gebruiken.

Comment

Wie kan mijn schema aanvullen/afmaken tot een goed schema alstublieft?

Lees eerst de regels dan zul je zien dan schema's niet kant en klaar worden verstrekt laat staan aanvullen. Natuurlijk willen mensen je helpen maar je zal toch echt zelf een schema moeten opstellen en posten.

Als je weet wat je lichaamsvetpercentage is, lengte, leeftijd,gewicht enz. kun je al je dagelijkse behoefte uitrekenen. dan nog sporttoeslag/werktoeslag erbij tellen op train dagen enz.

( Het is lastig voor mij om er een te maken omdat ik geen brinta / kwark / muesli met melk / yoghurt eet )
                Dit kan ik niet volgen! wat heeft het niet eten van die producten te maken met dat het lastig is om een schema te maken?
                oja verder geen je helemaal geen info over jezelf dus hoe kunnen we je dan helpen?

Comment

lengte 1,82
                  gewicht 60kg

Comment

lengte 1,82
                    gewicht 60kg
                    das al een begin!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                      das al een begin!
                      wat is er nog meer nodig om te weten behalve lengte/gewicht/vet percentage ( weet ik nu niet zal binnekort op de sportschool even laten testen )..

Comment

wat is er nog meer nodig om te weten behalve lengte/gewicht/vet percentage ( weet ik nu niet zal binnekort op de sportschool even laten testen )..
                        Doe gewoon even wat meer moeite en lees je in op het forum.....

STICKY'S!!!!!!!!!!!

Comment

in zomersticky staat calculator en alles over hoe je een goed schema moet maken. LEES en ga aan het werk. kom daarna pas terug voor nieuwe feedback.

Comment

ik zal je een eindje op weg helpen.

aankomen +500 Kcal afvallen - 500 Kcal

Voedingsbehoefte.nl - Trainingsschema's, Afvallen, Aankomen, Sporten

Comment

@vangaurd: Maak maar eens een schema waaruit blijkt dat je zelf wat moeite hebt gedaan en doe dan een poging 2.
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X