eiwit opname per 2 a 3 uur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sch00m View Post
    Ze hebben een lagere biologische waarde omdat ze minder op lichaamseiwit lijken. Ze zijn niet helemaal compleet maar kunnen wel aangevuld worden door andere eiwitten die overcompleet zijn. Zinloos zijn ze dus niet.
    Het gaat om het aminozuurprofiel, dat is bij plantaardig eiwit minder compleet dan bij dierlijk. En ze worden idd ook minder snel opgenomen dan dierlijk eiwit omdat het minder op lichaamseigen eiwit lijkt.
    Er zijn plantaardige eiwitten die wel een compleet aminozuurprofiel hebben zoals quinoa en soja producten.
    Als je vegetarier bent moet je zoveel mogenlijk verschillende plantaardige eiwitten eten om het aminozuurprofiel zo compleet mogenlijk te maken.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

als vergetarier kun je kwark eten. geen reden om soja troep te eten.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
        Ashley kom er maar in :P
        Jij begint toch altijd over het aanvullen van aminozuren met dierlijke eiwitten enzo.
        Kan ook zijn dat ik gek ben hoor...
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
          Kwark is nou ook niet echt een wereld product. En wat is er mis met soja?......

Originally posted by Shredmaster View Post
          Jij begint toch altijd over het aanvullen van aminozuren met dierlijke eiwitten enzo.
          Kan ook zijn dat ik gek ben hoor...
          Ik denk dat je in de war bent met iemand anders.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
            Kwark is nou ook niet echt een wereld product. En wat is er mis met soja?......

Ik denk dat je in de war bent met iemand anders.

Dat was onze kleine moederneuker. Ashley is degene die erin komt als het over bakken en braden gaat .
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Dat was ik!

leuk linda, dat je me ferward met Luppus!
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                Ik bedoelde eigenlijk de veganist. Niet de vegetarier.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Dat was ik!

Nee hoor, geen verwarring. Moederneuker kwam daar ook continu mee.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Dat was ik!

Zal dat komme dor dat je ook so vvm groeit, en fet verbrant?
                    Asl jet nie glooft kom je maar naar sn huis/woonwaggen in dijl.
                    Neem ok geleik lange vloei meei, de planden in ut kosein zijn reip.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                      Zal dat komme dor dat je ook so vvm groeit, en fet verbrant?
                      Asl jet nie glooft kom je maar naar sn huis/woonwaggen in dijl.
                      Neem ok geleik lange vloei meei, de planden in ut kosein zijn reip.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X