eiwit opname per 2 a 3 uur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eiwit opname per 2 a 3 uur

ik vroeg mij even wat af want ik hoor in the gym een aantal verschillende dingen want de 1 zegt je kan maar 30 gram eiwit opnemen per 2 a 3 uur en de ander zegt dat je daar heus wel overheen kan om op je totaal eiwit te komen. want ik weeg 90 kilo en heb een zwaar beroep dus dat is 90x2.5 is toch 225 gram eiwitten op een dag dat komt er op neer dat ik 8 maaltijden moet nemen om daar op te komen en dat betekend dus dat ik de hele dag door moet eten zonder te slapen. maar ja ik heb ook men rust nodig dus ga niet uit bed om aan me eiwitten te komen. dus wie kan me hier wat tips geven.

Beste tip: luister niet naar dat zwaar achterhaalde lulkoekverhaal van je medegymratten.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

lol bij de titel had ik al zo'n vermoeden... :P

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Beste tip: luister niet naar dat zwaar achterhaalde lulkoekverhaal van je medegymratten.

Comment

haha, niks van aantrekken is allemaal gelul wat de een de ander nablaat.

tuurlijk hoef je je bed niet uit te komen, zorg gewoon dat je je behoefte binnen krijgt en als je wilt bulken iets daarboven.
          en het liefst verdeeld inderdaad van 6 tot 8 maaltijden

Comment

oke thnx mannen en ff extra vraagje ik lees aardig wat op deze forum over van alles maar jullie gebruiken echt veel afkortingen is er tussen die forums een link naar al die afkortingen?

Comment

wat voor afkortingen wil je weten
              over a.a.s. waar jij je overigens nog niet moet inlezen. staat hier alles over
              http://forum.bodynet.nl/algemeen/321...tml#post524887
              en verder vraag maar raak.

Comment

Hoeveel eiwitten zou je als 70kg persoon binnen moeten krijgen per dag dan ?
                Bij een niet al te grote bulk laat maar zeggen
                En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

rond de 200gr.

Comment

ah oke
                    verschilt dat nog van -niet trainingsdagen- en -wel trainingsdagen- ?
                    en, zijn die 200 gr eiwitten, alleen de eiwitten van zuivel en vlees ? want aan sommige eiwitten heb je als bodybuilder "niets" heb ik hier ergens gelezen.
                    Last edited by Tepper; 09-03-2010, 19:25.
                    En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

heeft iemand hier een artikel over want op mijn school Lullen ze ook al zulke onzin (de leraar)
                      Calisthenics / Street workout

Comment

de eiwitten uit gransoorten zijn zinloos als ik het correct hebt. zoals brinta en brood

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                          de eiwitten uit gransoorten zijn zinloos als ik het correct hebt. zoals brinta en brood
                          Ze hebben een lagere biologische waarde omdat ze minder op lichaamseiwit lijken. Ze zijn niet helemaal compleet maar kunnen wel aangevuld worden door andere eiwitten die overcompleet zijn. Zinloos zijn ze dus niet.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                            Ashley kom er maar in :P
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                              Ashley kom er maar in :P
                              Watzegebeurt?
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...