Droog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Droog

Beste Bodynetters,

ondertussen ben ik enkele maanden wezen bulken. Ik ging van een gewicht van 67 naar 73kg. Ik ben 184 cm lang en 20 jaar oud. Echter heb ik het bulken nu wel gehad en aangezien de zomer eraan komt heb ik een nieuw trainingsschema gekregen bij de sportschool (samengesteld met trainer).
    (Eigenlijk moet ik nog langer bulken idd, maar ik nu toch echt droogtrainen)

Echter nam ik hiervoor ongeveer altijd weightgainer, en deze zou ik nu moeten vervangen door Whey Protein, als aanvulling op de voeding. Voor de rest zou ik de voeding hetzelfde kunnen laten (kwark, bruine boterhammen kipfilet, fruit enzo) volgens hem. Echter lijkt het alsof al mijn vet op mijn buik blijft. Maargoed, daarvoor ga ik nu dan droogtrainen. De stickies heb ik uiteraard al gelezen. Kunnen jullie misschien voorbeelden van jullie 'oude' droogschema's posten? Of hebben jullie tips om te zorgen voor een betere voeding?

Bedankt!

Je moet wel anders gaan eten dan in de bulk. Ik begin zometeen ook met cutten. Heb dezelfde lengte, maar ben 15 kg zwaarder (dus behoefte van mij ligt wat hoger).

http://forum.bodynet.nl/afslanken/37...cutschema.html

Je moet de twee versie bekijken, niet de eerste schemas op de aller eerste pagina. Ik moet nog wel de melk vervangen door zalm, maar bekijk het maar even en doe inspiratie op.
    Last edited by Misterfit; 18-03-2010, 12:11.

Comment

reken gewoon hoeveel kcal je bulkschema is.
      trek daar ongeveer 800 - 1000 kcal vanaf. en je hebt een cut schema.

houd je eiwit inname tijdens je cut evenhoog, of iets hoger als in je bulk.
      schrap die 800-1000 kcal dus uit koolhydraten en vetten.

succes
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Waarom niet simpeler, je behoefte berekenen en daar rond de 400kcal onderzitten gaat dit na een tijdje langzamer 500kcal er onder zitten.

suc6!
        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by jvhaaster View Post
          Beste Bodynetters,

ondertussen ben ik enkele maanden wezen bulken. Ik ging van een gewicht van 67 naar 73kg. Ik ben 184 cm lang en 20 jaar oud. Echter heb ik het bulken nu wel gehad en aangezien de zomer eraan komt heb ik een nieuw trainingsschema gekregen bij de sportschool (samengesteld met trainer).
          (Eigenlijk moet ik nog langer bulken idd, maar ik nu toch echt droogtrainen)

Wat was en is je bf% als ik vragen mag.

Comment

Ahh oke bedankt voor alle info!
            Ik zal eens even kijken hoe ik dit kan vertalen naar m'n eigen voeding.
            Mijn BF% is 15,4% (met zo'n apparaat gemeten en dus niet zeer nauwkeurig)
            Echter lijkt het alsof al het vet, dat ik heb, allemaal precies op mijn buik terecht is gekomen. Dus dat zal er af moeten, zonder al te veel spierafbraak. Mijn nieuwe trainingsschema (4 dagen krachttraining), zal ik daar tevens cardio aan toevoegen? Het komt er dus op neer: veel eiwitten, minder koolhydraten en weinig vetten.

Comment

Toch?

Comment

Toch?
                nee vet mag je gerust hoog gaan zitten. is mij tenminste al heel vaak verteld toen ik cutschema ging maken. en cardio toevoegen kan je ook later doen als je bvb niet genoeg vorderingen meer maakt en op dood punt komt te zitten.

Comment

Toch?
                  Het is normaal dat bij manne het vet het snelst op de buik komt. Wil je dat weghebben zal je inderdaad moeten cutten. Maar grote kans dat je spiertjes gaat inleveren.

heb je voorheen al veel aan cardio gedaan? anders zou ik eerst even -500 cutten en alleen KT doen. loop het na een paar weken niet snel genoeg kan je altijd nog cardio erbij gooien.

Eiwitten kan je inderdaad het best wat hoger houden. 2 tot 2,5 kg per lichaamsgewicht. Wat betreft KH zou ik wat meer varieren. Niet elke dag dezelfde hoeveelheden. doe bijvoorbeeld 4 dagen low carb, een dagje bulk om je meta te blijven stimuleren en verder wat onderhoud. Als je low carb dagen heb zou ik persoonlijk wat hoger in vet gaan zitten dan hou je wat langer het verzadigde gevoel vast.

Comment

Toch?
                    Vetten ga je pas schrappen als je echt diep in je BF moet gaan cutten. Wedstrijdniveau dus...3 tot 5 %
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X