Mijn schema (SCHOOM'S EVOLUTION rip-off ;-D

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn schema (SCHOOM'S EVOLUTION rip-off ;-D

Hallo iedereen,

Ik heb gelezen in het voedingsgedeelte van dit forum. Na het lezen van de zomersticky heb ik geleerd (ja ja, jullie zijn een educatief forum ) dat voeding echt superbelangrijk is voor een gezonde en fitte levensstijl.
    Ik heb voornamelijk gelezen in SCHOOM'S EVOLUTION om van daaruit een mooi voedingsschema voor mezelf te maken.

Bij deze post heb ik een schema geplaatst die ik heb aangepast in die van SCHOOM'S EVLOTUTION een echte rip-off dus:-D

Dan heb ik gelezen dat jullie altijd graag willen weten wat iemand zijn doel is.
    Mijn doel is gewicht verliezen en mijn vetprecentage naar beneden (heb nu geen idee wat het is, maar ik weeg nu 100kg bij 186cm).

Mijn behoefte is dus 3114 KCAL per dag en ik heb hier 500 van afgehaald dus ik kom neer op 2614 KCAL per dag.
    Ik moet per dag:

250 gram eiwit
    60 tot max 100 gram vet (onverzadigd).
    270 gram koolhydraten

Ik ben een echte noob m.b.t. fitness en voedingsschema's (vandaar dat ik ook lid ben geworden van deze site en dit tot nu toe geweldige forum). Hopelijk zit ik een klein beetje in de goede richting met dit schema (zo niet dan hoor ik het graag), mocht het niet zo zijn zouden jij/jullie mij dan een beetje in de goede richting willen duwen.

Alvast bedankt voor het eventuele commentaar op me schema.
    Attached Files

Waardeloos schema

Vetten verdubbelen (minimaal)
    Kh's halveren
    Eiwitten op 2,5 á 3 gr per kg lichaamsgewicht
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

Okeey dat het helemaal waardeloos was had ik niet helemaal verwacht. Maar goed ik zal er nog is naar kijken. Maar is er iemand die het schema dan voor mijn in de juist richting wil duwen. Zodat ik daar eventueel nog een paar aanpassingen in kan gaan doen?

Comment

Misschien ook even voedings stickie lezen ? staat ook in hoe je die percentages moet verdelen / het handigste is.

Naruto

succes voor de rest. Even goed doorlezen, wat hulp en dan kom je er wel !

Comment

Originally posted by kevinbro View Post
          maar is er iemand die het schema dan voor mijn in de juist richting wil duwen. Zodat ik daar eventueel nog een paar aanpassingen in kan gaan doen?

Originally posted by okidoki71 View Post
          vetten verdubbelen (minimaal)
          kh's halveren
          eiwitten op 2,5 á 3 gr per kg lichaamsgewicht
          ......
          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
          There is no failure except in no longer trying

Comment

Hoe kom je tot de uitspraak "mijn behoefte is dus 3114 kcal"? Om dat te berekenen dien je meestal je vetpercentage te weten en je schrijft dat je dat niet weet.
            Ik vind trouwens je doel van 250 gram eiwitten en 60 tot 100 gram vet niet zo heel vreemd als uitgangspunt voor je schema.
            Over je spreadsheet: ik zie dat je 's morgens begint met kwark. Waarschijnlijk als eiwitbron? Dit is niet zo'n beste keuze want de eiwitten in kwark worden zeer langzaam door je lichaam opgenomen. In de morgen wil je juist een eiwitbron hebben die snel opgenomen wordt.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X