feedback gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zie dat je gewicht 68 kg is. Een vuistregel die vaak wordt gehanteerd is dat je ongeveer 2 a 3 gram eiwit per kg lichaamsgewicht moet eten. In jouw geval zou dat dus tussen de 136 en 204 gram zijn. Echter, je totaal komt uit op 263 gram. Waarom zo veel eiwit in je schema?
    50 gram vet op een dag is een goede hoeveelheid als je in de cut bent. Als je wat wilt aankomen kan je best wat meer hebben maar wordt meestal aangeraden om niet boven de 100 gram te nemen.
    Je tweede eetmoment is om 09:00. Wanneer is je eerste eetmoment?
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Eitten omlaag zoals niet hier al zei. Vetten omhoog tot dit ongeveer 30% van het totaal is en dan zal je waarschijnlijk je KH ook wat omlaag moeten halen.
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Super, jullie helpen me enorm. Het is ff wat wennen met er bij doen en er af halen.

Ik merk al wel, dat wanneer je goed ontbijt, je de hele dag meer trek hebt.

Eerste eetmoment is 08:00

Comment

De reden dat ik je vroeg naar je eerste eetmoment heeft te maken met eiwitten. Nu is al gebleken dat je de totale hoeveelheid moet gaan verminderen. Echter, het heeft zin om tijdens je eerste eetmoment al wat whey eiwitten te eten/drinken. Dat helpt om je lichaam van een "slaapstand" in een "wakkerstand" te krijgen, om het maar heel simpel uit te drukken. In dat geval zou ik de whey shake die je nu op 09:00 hebt staan, al om 08:00 drinken.
          Wasofski schat dat je je totale hoeveelheid kh moet verlagen. Ik denk dat dat wel meevalt: als je je hoeveelheid eiwitten met 100 gram vermindert levert dat 400 kcal minder op. Als je tevens de hoeveelheid vet met 50 gram verhoogt levert dat 450 kcal meer op. Dus dat compenseert elkaar vrijwel volledig. Bij het verhogen van vetten moet je wel opletten dat je "goede vetten" tot je neemt en niet "slechte vetten".
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
            Dus dat compenseert elkaar vrijwel volledig. Bij het verhogen van vetten moet je wel opletten dat je "goede vetten" tot je neemt en niet "slechte vetten".
            En daar bedoelt hij transvetten mee. Verzadigde vetten hebben we ook nodig in onze voeding.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ha,

Ik begin het door te krijgen. Ik ga jullie advies toepassen. Ik ga nu even zoeken hier op t forum naar goede vetten.

Thanks weer! Ik merk in ieder geval enorme verandering in men lichaam door alleen mijn eetpatroon. Ik at voor een 2 maanden terug maar zon 1800 kcal. Door het forum hier ben ik er bewust van geworden.

In men eerste schema had ik staan dat ik ook biertjes dronk, die heb ik er hier niet op. Maar dat wil ik iig terug brengen tot niets.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X