feedback gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• feedback gevraagd

Ha,

Hieronder zie je mijn eetschema. Dit is wat ik gemiddeld nu eet de afgelopen maand. Het kan enigszins wisselen maar niet veel. Ik ben een slechte eter, dus heb de adviezen hier om in kleine porties te verdelen opgevolgd. Ik merk nu om de 2 uur dat ik trek begin te krijgen. Ik moet voor onderhoud 2500 binnen krijgen. Daar wil ik nu boven zitten.

31 jaar
    1,78 kort
    68 kg
    15% vet

Ik wilde gaan beginnen met het vierdagen schema in een van de stickie's, maar ik denk nu dat deze voor mij nog te gecompliceerd is. En ik heb niet veel ervaring (heb p90x gedaan) Dus ik zit nu te denken om Rippetoe te gaan doen voor beginners.
    Last edited by Pinada; 31-03-2010, 19:41.

er klopt geen ruk van je schema. zelfs al zou het wel kloppen...
    als je behoefte 2500 kcal is, waarom eet je dan 4000 kcal?
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
      er klopt geen ruk van je schema. zelfs al zou het wel kloppen...
      als je behoefte 2500 kcal is, waarom eet je dan 4000 kcal?
      Nou eigenlijk simpel, ik at super slecht. Mijn eerste doel was om dat omhoog te brengen. Dat is gelukt. Het is een gemiddelde van de afgelopen maand. Voor die tijd had ik geen idee van wat ik at. Nu weet ik wat ik ongeveer binnen krijg.

Men tweede stap is om nu een schema te maken die klopt bij wat ik wil. En feedback van anderen zal il daarbij goed kunnen gebruiken :-)

Thanks alvast!

Comment

ok zorg er eerst voor dat de inhoud van je excel sheet klopt.
        150 gr kip bevat geen 100g eiwitten, en ook geen 334 kcal.
        En 150 gr rijst bevat meer als 75g koolhydraten.

als je bij een product een bepaald kcal aantal neerzet, moet je dit kunnen herleiden uit de hoeveelheid koolhydraten, eiwitten en vetten.

bijvoorbeeld: