ik gooi het allemaal in een shakebeker en schud het. geen mixer of vork.
creme fresh en slagroom...in de bulk goed of niet?
Collapse
X
-
kalf
Beetje overdreven allemaal he die discussie. Creme freche is uitermate geschikt voor een bulk in die zin dat je er genoeg 'kalfsvetten' van binnen krijgt. Daarnaast zal je veel moeten fietsen om het overtollige kwijt te raken of extra gewicht pakken om het om te zetten.
Comment
-
Originally posted by Dutchmga View PostBeetje overdreven allemaal he die discussie. Creme freche is uitermate geschikt voor een bulk in die zin dat je er genoeg 'kalfsvetten' van binnen krijgt. Daarnaast zal je veel moeten fietsen om het overtollige kwijt te raken of extra gewicht pakken om het om te zetten.
Comment
-
Originally posted by Dutchmga View PostIn een 'cut' ben ik soieso niet snel verzadigd Nee zonder gein, hoe meer je eet, hoe minder je weet
Hoe meer je eet, het hangt er natuurlijk vanaf wat je eet maar als dit in je schema past dan kan het toch.
Als je veel eet wil dit niet noodzakelijkerwijs zeggen dat je minder weet, het wil alleen zeggen dat je moet opletten met wat je eet, maar in een bulk kan je veel eten, getuige daarvan, er zijn hier enkele kerels die bvb dirty bulk hebben en goeie gains hebben. Natuurlijk ga ik junk niet gaan promoten maar je moet je energie ergens vandaan halen en crème frêche past hier gewoonweg in.
Comment
-
Even om terug te komen op mijn bovenstaande uitspraken. Ik ben volledig genezen en verzadigde vetten zijn dus wel degelijk essentieel. Hierbij bied ik ook mijn oprechte excuses aan voor het verkondigen van bovenstaande onzin. *kruipt huilend in een hoekje*The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment