creme fresh en slagroom...in de bulk goed of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik gooi het allemaal in een shakebeker en schud het. geen mixer of vork.

Comment

Net shake gemaakt van

200 ml creme fresh
      300 ml melk
      1 banaan
      100 g brinta

Ow, deze ligt wel erg zwaar op de maag zo in de ochtend

volgens mij om de nabij 1000 kcal

Comment

kalf

Beetje overdreven allemaal he die discussie. Creme freche is uitermate geschikt voor een bulk in die zin dat je er genoeg 'kalfsvetten' van binnen krijgt. Daarnaast zal je veel moeten fietsen om het overtollige kwijt te raken of extra gewicht pakken om het om te zetten.

Comment

Originally posted by Dutchmga View Post
          Beetje overdreven allemaal he die discussie. Creme freche is uitermate geschikt voor een bulk in die zin dat je er genoeg 'kalfsvetten' van binnen krijgt. Daarnaast zal je veel moeten fietsen om het overtollige kwijt te raken of extra gewicht pakken om het om te zetten.
          't Is de bedoeling van een bulk dat je er de energie uithaalt om te groeien in spierweefsel, tezamen met voldoende eiwit natuurlijk. Ik denk niet dat je dan veel moet fietsen want dan ga je die energie verbruiken die je eigenlijk nodig had om te groeien. Vet verliezen doe je toch gewoon in de cut.

Comment

In een 'cut' ben ik soieso niet snel verzadigd Nee zonder gein, hoe meer je eet, hoe minder je weet

Comment

Originally posted by Dutchmga View Post
              In een 'cut' ben ik soieso niet snel verzadigd Nee zonder gein, hoe meer je eet, hoe minder je weet
              In de cut hoef je ook niet noodzakelijkerwijs verzadigd te zijn.
              Hoe meer je eet, het hangt er natuurlijk vanaf wat je eet maar als dit in je schema past dan kan het toch.
              Als je veel eet wil dit niet noodzakelijkerwijs zeggen dat je minder weet, het wil alleen zeggen dat je moet opletten met wat je eet, maar in een bulk kan je veel eten, getuige daarvan, er zijn hier enkele kerels die bvb dirty bulk hebben en goeie gains hebben. Natuurlijk ga ik junk niet gaan promoten maar je moet je energie ergens vandaan halen en crème frêche past hier gewoonweg in.

Comment

Even om terug te komen op mijn bovenstaande uitspraken. Ik ben volledig genezen en verzadigde vetten zijn dus wel degelijk essentieel. Hierbij bied ik ook mijn oprechte excuses aan voor het verkondigen van bovenstaande onzin. *kruipt huilend in een hoekje*
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Mooizo.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X