Voedings Schema Re-Done

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedings Schema Re-Done

Hier mijn nieuwe clean bulk schema.
    Stats zijn; 1m78 / 85.6 KG / 13%
    Ben een hard gainer dus kom niet snel aan in vet, maar heb daar in tegen wel veel koolhydraten nodig.

Alle commentaar is welkom
    Attached Files

ik heb respect dat je zoveel kan eten op een dag , maar dan is het toch niet echt een clean bulk ? want hiermee kom je echt wel flink aan, kan me niet anders voorstellen. zoveel koolhydraten kan ook niet gezond zijn

je schema ziet er gewoon echt goed uit alleen er moeten eerder wat dingen uit dan erbij naar mijn mening..

wat is je behoefte eigenlijk?

Comment

Originally posted by Babo View Post
      ik heb respect dat je zoveel kan eten op een dag , maar dan is het toch niet echt een clean bulk ? want hiermee kom je echt wel flink aan, kan me niet anders voorstellen. zoveel koolhydraten kan ook niet gezond zijn

je schema ziet er gewoon echt goed uit alleen er moeten eerder wat dingen uit dan erbij naar mijn mening..

wat is je behoefte eigenlijk?
      Je zou zeggen van niet maar mijn vet percentage loopt niet zo snel op door een versnelde schildklier (heb dit laten onderzoeken omdat ik altijd moeite had om aan te komen). Schema is niet perfect, iets teveel weightgainers vind ik zelf, maarja gemak dient de mens niet waar

Weeg zelf 85 kilo, en voor onderhoud ga ik uit van gewicht x 45.
      In mijn geval dus 85 x 45 = 3825 met bulk 500 kcal er boven = 4325.
      Heb daar een tijdje opgezeten maar kwam nog niet aan. Nu zit ik de eene week op 5500 Kcal en de andere week op 6000 Kcal. ivm me werk kan ik niet elke week evenveel eten helaas.
      Die 5500 Kcal zit meer vet en eiwit in en wat lager in koolhydraten.

Comment

damn ik wou dat ik dat had, als ik 1 calorie boven me behoefte zit komen de kilo's al .

nee maar dan heb ik er niks op aan te merken , dan heb ik zelfs een vraag wat is Glycomaize?

Comment

Originally posted by Babo View Post
          damn ik wou dat ik dat had, als ik 1 calorie boven me behoefte zit komen de kilo's al .

nee maar dan heb ik er niks op aan te merken , dan heb ik zelfs een vraag wat is Glycomaize?
          Glycomazie is ongeveer het zelfde als Dextrose. Alleen heeft deze nog een betere/snellere opnamen (hogere GI). Ik neem voor de training een kleine dosis om zo een insuline (energie) piek te crieeren tijdens het trainen, en een hoge dosis na het trainen om spierclycogeen weer direct aan te vullen zodat de eitwitten ook doen waar ze voor zijn bedoeld na de training.

Zelf gebruik ik Glycomaize van Optimum Nutrition. te koop bij de bekende webshops

Comment

nice thanks man

Comment

Heb nog nooit een schema gezien met zoveel carbs erin. Maar die koolhydraten uit melk kloppen denk ik niet. In jouw schema heeft melk per 100ml 10 gram koolhydraten. Het moet ongeveer 5 gram koolhydraten zijn. Dit gaat je toch weer 50x4=200 kcal schelen. Succes met je schema
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                Heb nog nooit een schema gezien met zoveel carbs erin. Maar die koolhydraten uit melk kloppen denk ik niet. In jouw schema heeft melk per 100ml 10 gram koolhydraten. Het moet ongeveer 5 gram koolhydraten zijn. Dit gaat je toch weer 50x4=200 kcal schelen. Succes met je schema
                Daar heb je gelijk in heb er helemaal naast gekeken dan, ik neem Friesche Vlag Langlekker halfvolle melk en daar zit idd maar 4.5g per 100ml in.

Ff schema aanpassen, thanks

Comment

no problem.. en is het geen mogelijkheid voor jou om die weightgainers te vervangen voor 'echt' voedsel? In de ochtend bv havermout, volle melk, whey, ongeklopte slagroom leveren ook rond de 1000 kcal op.
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                    no problem.. en is het geen mogelijkheid voor jou om die weightgainers te vervangen voor 'echt' voedsel? In de ochtend bv havermout, volle melk, whey, ongeklopte slagroom leveren ook rond de 1000 kcal op.
                    In de ochtend zit al brinta, daarnaast nog die weightgainer voor wat extra kalorien.

Zou graag op me werk meer willen eten in die 8u tijd, maar werk zonder pauze, bij ons is het zo vlug tussen door boterhammetje pakken en bezig blijven. Vandaag die maaltijdvervanger tijden het werk. Liever had ik ook 30min pauze om lekker rijst te eten maar helaas

Comment

Wow jouw schildklier zorgt ervoor dat jouw darmen en maag overuren draaien volgens mij! Zeker een vet schema om te bekijken als newbie
                      "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X