Kracht + cardio en voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kracht + cardio en voeding

Hallo,

Ik loop nu al een tijdje met de volgende vraag en kan nergens echt goed antwoord krijgen dus dacht probeer het hier!

Nu doe ik 3 keer per week naar mijn krachttraining nog 20 min cardio. NU is mijn vraag, wat moet ik nou eten na de krachttraining/voor cardio en na de cardio?
    Momenteel neem ik een maaltijd en whey shake 45 min voor krachttraining. dextro neem ik na de krachttraining en dan vervolgens doe ik 20 min cardio en uur later neem ik een gewone maaltijd.
    maar ik weet dus niet zeker of ik dit goed doe...
    BP: 6x80
    SQ: 6x135

ik denk dat je er het beste aan kan doen om cardio op een aparte dag te pakken.
    bijv 3 dagen kt, en de dagen waar je rust neemt even wat cardio

Comment

Originally posted by Pimmez View Post
      Hallo,

Ik loop nu al een tijdje met de volgende vraag en kan nergens echt goed antwoord krijgen dus dacht probeer het hier!

Nu doe ik 3 keer per week naar mijn krachttraining nog 20 min cardio. NU is mijn vraag, wat moet ik nou eten na de krachttraining/voor cardio en na de cardio?
      Momenteel neem ik een maaltijd en whey shake 45 min voor krachttraining. dextro neem ik na de krachttraining en dan vervolgens doe ik 20 min cardio en uur later neem ik een gewone maaltijd.
      maar ik weet dus niet zeker of ik dit goed doe...
      wat voor een maaltijd nuttig je voor het trainen? Ik zou een uur voor het trainen een KH rijke maaltijd nemen en vlak voor je training pas die whey. na het trainen dextro en een uur later hetzelfde als de maaltijd voor het trainen. Rijk aan KH.

Ik kan me echter niet voorstellen dat je op een benendag ook nog eens 20 minuten kan cardioën. Wat doe je al KT?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X