Eerst cutschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerst cutschema

Hey iedereen. Ik heb besloten om een gezond voedingschema te volgen. Ik wil graag drooger worden en natuurlijk zonder spiermassa te verliezen. Hier is mijn eerste cutschema. Ik wil graag jullie mening weten, en graag adviezen.

Alvast bedankt!
    Attached Files

Vrij weinig vetten. 61g op 2500kcal.

Wel deftige voeding.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

mag ik vragen waarom jij gaat cutten met een BF van 9.1%???
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
        Vrij weinig vetten. 61g op 2500kcal.

Wel deftige voeding.
        Dus meer goede vetten eten?

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
          mag ik vragen waarom jij gaat cutten met een BF van 9.1%???
          Ik volg op dit moment een schema voor droogtrainen. Ben ook niet zwaar aan het cutten, zoals je ziet zit ik niet ver weg van mij dagelijkse kcal behoefte. Na de schema ga ik voor massaopbouw, dan ook weer een andere voedingschema.

Nog andere tips?

Comment

met een bf van 9.1% valt er weinig meer te cutten Je kan er een carb cycle bulk tegenaan gooien voor paar maandjes tot de zomer. Dan kom je bijna niet in vet aan, en toch in massa.

Comment

met een bf van 9.1% valt er weinig meer te cutten Je kan er een carb cycle bulk tegenaan gooien voor paar maandjes tot de zomer. Dan kom je bijna niet in vet aan, en toch in massa.
              Ik ben een beetje nieuw op het gebied van voeding. Wat is "carb cycle bulk" precies of waar kan ik uitleg erover vinden?

Comment

TMUSCLE.com | Carb Cycling Codex

Kijk hier eens op. Hier staat wel het een en ander.

Comment

Lijkt allemaal enorm interessant, maar er is toch een ding dat ik niet snap volgens zijn theorie, waarom neemt hij koolhydraten NA de work-out? het is toch veel logischer deze voor en tijdens te nemen ?

Comment

Met 9.1 % valt er nog genoeg te cutten. Zou niet weten waarom je het niet zou kunnen. Met minder vet zie je er toch net wat strakker uit.

crescere, na de work out heeft je lichaam onder andere koolhydraten nodig, om te herstellen van de training.

Comment

Dat kan ik wel geloven, maar er wordt toch een pak meer energie gebruikt tijdens de work-out zelf, dan tijdens de herstelling?

Edit: of is dit het verhaal van de glycogeendepots in de spieren? Dat tijdens de training toch alle energie hier wordt uitgehaald en niet uit je stofwisseling ?

Comment

Denk dat het erop is gebaseerd dat je pas carbs moet consumeren zodra je glycogeen leeg is, omdat het anders naar je vetdepots gaat. Bullshit als je het mij vraagt, maar ik denk dat dat de gedachte is.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sorry voor de late reactie, maar ik heb de site doorgelezen. Dus als ik het goed begrijp is het de bedoeling om meer kh binnen te krijgen op zware trainingsdagen en minder op derest van de dagen?
                          Bijvoorbeeld, op de dagen wanneer ik voor massa train, dan moet ik meer kh eten en op de cardio-/rustdagen, dan moet ik minder kh eten?

Ik denk dat ik dit ga doen. Ik ga een aantal schema's maken en dan hier posten.

Dank je

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                            Met 9.1 % valt er nog genoeg te cutten. Zou niet weten waarom je het niet zou kunnen. Met minder vet zie je er toch net wat strakker uit.

crescere, na de work out heeft je lichaam onder andere koolhydraten nodig, om te herstellen van de training.
                            Ik neem altijd dextrose en whey eiwitten shake direct na het trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X