Mijn eerste bulkschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn eerste bulkschema

Heey,

Zoals jullie in dit topic kunnen zien, ben ik nogal nieuw hier, en dit is dan ook mijn eerste voedingsschema wat ik heb gemaakt. Op aanwijzing van Yawgmoth heb ik van clean bulk er een normaal bulk schema van gemaakt door wat extra nootjes toe te voegen in de 6e maaltijd. Verder Heb ik de banaan ingepland in de maaltijd ná de training. Dit is 2/4 keer om 15:15, maar ook een keer om 20:00 en 13:00

Alvast bedankt voor jullie tips, en als er nog iets onvolledig/onduidelijk is hoor ik het wel.

Eetschema.xls
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Ziet er een goed schema uit. Enkel bij bonen vond ik het wat vreemd, 20g E per 100g, heb deze even opgezocht en blijken gedroogde kievietsbonen te zijn. Ik betwijfel dat je deze iedere dag eet en denk dat je eerder gewone bonen bedoelt?
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

kan geen xls bestand opnene hahah

Comment

Ik zou wat koolhydraten vervangen door vetten. Probeer 30% van je totale kcal uit vetten te halen en de rest koolhydraten.
        Evt ook wat meer eiwitten, 205 is ok maar een deel daarvan komt uit granen en die hoef je niet mee te tellen.
        @ ketIF

Comment

Vandaag even een nieuw schema gemaakt. Ik zou zo 123 niet weten hoe ik nog op een smakelijke manier extra eiwitten kan toevoegen. Misschien in de maaltijd van 15:15, maar dan heb ik dus 3x per week nog school, en moet ik het dus snel tussen de les weg kunnen werken, dus iemand een idee?

eetschema 1.bmp
          eetschema 2.bmp
          Eetschema 3.bmp

Comment

ziet er zeker niet slecht uit voor eerste schema, heb al wat anders zien passeren ondertussen XD
            beetje meer eiwitten en wat koolhydraten door vet vervangen, vet mag je zeker 100 gram hebben..
            vraag me wel af of je om 20:00 dat allemaal naar binnen kunt spelen, zeker als het je eerste bulk schema is.. is wennen veel eten, anyway, veel succes
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Is dat een tip voor mijn 2e schema, want volgens mij is dat ondertussen wel op orde, of zie ik dat verkeerd?:P

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                Is dat een tip voor mijn 2e schema, want volgens mij is dat ondertussen wel op orde, of zie ik dat verkeerd?:P
                krijg die afbeeldingen niet open en had alleen naar dat excel bestand gekeken dus geen idee of je scheel kijkt als je naar de mede BN'ers hebt geluisterd zal alles nu wel kloppen
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Als ik wist hoe ik mijn bijlagen kon legen zodat ik weer wat plaats had in mijn map zou ik hem erop zetten..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X