Zoals het topic al zegt? Welke noten(mengeling) eet jij voor je portie onverzadigde vetten? Ongezouten ga ik vanuit natuurlijk. Ben namelijk wel benieuwd of jullie speciale noten ergens daarvoor gaan halen of gewoon in de supermarkt kopen ofzo? Post dan even welke jij hebt en wat het is en eventueel prijs met voedingswaarde.
Ikzelf heb nu gewoon noten, walnoten wel te verstaan.
Deze kraak ikzelf want deze gaat mijn opa altijd zoeken wanneer de tijd daarvoor is. Ik zal dat zelf ook maar eens gaan doen dus even die notenbomen die ik ken in de gaten houden.
Want tjah zijn gewoon gratis "onverzadigde vetten" die daar zo voor het oprapen liggen gratis en voor niets
/edit: of de diehards die drinken olijfolie.. die mogen natuurlijk ook posten :P
Ikzelf heb nu gewoon noten, walnoten wel te verstaan.
Deze kraak ikzelf want deze gaat mijn opa altijd zoeken wanneer de tijd daarvoor is. Ik zal dat zelf ook maar eens gaan doen dus even die notenbomen die ik ken in de gaten houden.
Want tjah zijn gewoon gratis "onverzadigde vetten" die daar zo voor het oprapen liggen gratis en voor niets
/edit: of de diehards die drinken olijfolie.. die mogen natuurlijk ook posten :P
Comment