Welke noten eet jij voor je vetten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke noten eet jij voor je vetten?

Zoals het topic al zegt? Welke noten(mengeling) eet jij voor je portie onverzadigde vetten? Ongezouten ga ik vanuit natuurlijk. Ben namelijk wel benieuwd of jullie speciale noten ergens daarvoor gaan halen of gewoon in de supermarkt kopen ofzo? Post dan even welke jij hebt en wat het is en eventueel prijs met voedingswaarde.

Ikzelf heb nu gewoon noten, walnoten wel te verstaan.
    Deze kraak ikzelf want deze gaat mijn opa altijd zoeken wanneer de tijd daarvoor is. Ik zal dat zelf ook maar eens gaan doen dus even die notenbomen die ik ken in de gaten houden.

Want tjah zijn gewoon gratis "onverzadigde vetten" die daar zo voor het oprapen liggen gratis en voor niets

/edit: of de diehards die drinken olijfolie.. die mogen natuurlijk ook posten :P
    "Straight outta gym"

Ongezouten pinda's.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
      Ongezouten pinda's.
      Idem, lekker goedkoop

Comment

walnoten + pecanoten ( dit is echt mijn favoriet)

Comment

cashewnoten
          DL 90kg, SQ 85kg, BP 80kg @ 70kg

Comment

Af en toe trouwens ook ongezouten cashewnoten. Maar meestal houd ik het bij de ongezouten pinda's.
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

Gemengde noten naturel van de Albert Heijn: Amandelen, Pecannoten, Paranoten, Hazelnoten.
              200 gram voor € 1,90
              Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

De noten die ik (met regelmaat) eet zijn:

pinda's, peccannoten, hazelnoten, amandelen en walnoten.
                Altijd ongezouten uiteraard.

Cashews eet ik eigenlijk zelden want die vindik te lekker en dan blijf ik vreten.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Merendeels van me vetten komen uit eieren (omelet van 6 hele eieren voor het slapen) aangevuld met ongezouten cashew noten bij de rijst/sperziebonen/kip maaltijden.

Comment

Thuis meestal pinda's of gemengde noten zoals al gezegt word hier.
                    ben ik op het werk dan staan daar hazelnoten en walnoten voor mij klaar en mag ik daar wat van eten van mijn baas.
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Nutrition4you View Post
                      Gemengde noten naturel van de Albert Heijn: Amandelen, Pecannoten, Paranoten, Hazelnoten.
                      200 gram voor € 1,90
                      Deze meestal inderdaad.

Of ik haal op de markt een zakje cashewnoten of amandelen of geplette walnoten.
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

denk dat ik dan ook maar aan de kant en klare notenmengelingen ga, want waar me moeder laatst de walnoten kocht voor mijn gemak. Vond ik ze tamelijk duur, hoewel zij vond van niet.. Maar ach
                        "Straight outta gym"

Comment

koop zelf bij de groothandel in bakken van 2,5kg dat is echt chill maar ook wel is bij de albert daar vind ik de macadamia mix het lekkerst( wel duur overigens ).

Comment

Cashewnoten van de AH. Duur, maar erg lekker 8D.

Comment

Amandelen. Deze noten zijn volgens de diëtiste het meest gezond.. cashewnoten zijn naast walnoten het meest vet. afhankelijk van mijn schema eet ik verschillende noten..
                              CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X