Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema

Hier mijn voedingschema. Ik kan wel wat hulp gebruiken, want ik maak volgens mij een paar foutjes. Verder heb ik geen flauw idee wat ik voor waardes kan invullen voor de shakes.

Shake is van het merk Muscletech en heet Mass-Tech. Het potje "claimt" 2000 calorieën toe te voegen per dag bij het nuttigen van 2 shakes.

Als ik het dan wel goed heb dan zit ik gewoon onder de maat te eten en moet ik nog meer vreten. Ik ben benieuwd.
    Attached Files

Kan kloppen van die 2000 cals als je minstens 2 shakes hebt van ruim 218 gram. Lijkt me sterk, is ook nogal duur. Hoe lang doe je dus met een pot?

http://www.bodyenfitshop.nl/weight-g...tech/mass-tech

Per 2 shakes dus 1600 cals
    Last edited by Tommyy; 13-05-2010, 16:20.

Comment

Moet echt even een weegschaaltje scoren. Zijn flinke scheppen kan ik je vertellen in vergelijking met andere shakes die ik eerder heb genomen. Nog geen idee hoe lang ik met deze pot ga doen. De pot was i.i.g. goedkoper bij de tuinen.

Aantal Kcal zit dus wel goed. Ruim 1500 teveel eigenlijk. Nu nog werken aan de K.hydraten, eiwitten en vetten. Suggesties?

Kan mijn schema dus niet editen...

Comment

Je kan wel je nieuwe versie uploaden lijkt me.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Idd
          Attached Files

Comment

Gewoon even voor mijn beeldvorming: Was het de bedoeling om met dit dieet je doel van 3% te halen??

Comment

haha, je hebt helemaal gelijk. Misschien beter even de volgorde recht zetten.

Eerst bulken naar 85 en dan naar een "gezond" vet percentage, maar scherp hoor!

Comment

Ik zal je een gouden tip geven...
                Of je nou wilt aankomen of afvallen, je krijgt veeeel te veel suikers binnen.
                en MuscleTech Mass-Tech, misschien wel mooie kleurtjes op de label.
                De suikers daar heb je niks aan. Hou het liever op wat 'schonere' voeding.

Vervang Mass-Tech met MHP Up Your Mass.

Koolhydraten verkregen uit bruine rijst en havermout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X