even een korte vraag!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even een korte vraag!

Hallo,

ik heb me voedingsschema hier laatst ook op gepost waarbij ik jammer genoeg weinig reacties van gevorderden op kreeg, dus wil ik het zo ff proberen. Ik heb ff een vraag: Maakt het veel uit als je voedingstijden soms een beetje afwijken en of je op sommige dagen voor sommige producten iets anders kiest, als je weet dat je toch genoeg e/k/v binnen krijgt?
    I do like it like it, I do it like a truck

Maakt niets uit hoor.. als je macro's (ekv) maar wel in je schema passen. Maar neem dan niet producten waar zout etc in zitten.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

en als ik bijvoorbeeld mijn schema al gehad heb voor een dag zoals nu op het moment ( staat alleen nog kwark op het schema voor vanavond) maar ik toch nog zin in wat heb, kan ik dus gewoon wat eten?

Comment

In de bulk: why not
        In de cut is het minder verstandig

Comment

dankje voor de reacties, de calorieen vliegen eraan met de mammoth 2500 weightgainer , per shake 1250 calorieen (A)

Comment

Ik zou nog niet beginnen met weight gainers als ik jou was. Je kunt veel beter met vast voedsel je schema maken dan met weightgainers. Dit ivm de vele suikers in mammoth, je gaat dus sneller vet aanzetten.

Comment

Ja ik begrijp wat je bedoelt maar ik merk dat me stofwisseling wel aardig hoog is en ik neem ze ook alleen bij het ontbijt en na het trainen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X