Massa Voedingsschema (graag reactie)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Massa Voedingsschema (graag reactie)

Goedemorgen,

Ik train momenteel een goede 8 maanden intensief, in die tijd heb ik veel kennis opgedaan over voeding en training, hier mijn voedingsschema op trainingsdagen en op niet trainingsdagen.

Trainingsdag:

7:30-08:00 : 1 Bord brinta met halfvolle melk, 1 peer, 1 Whey pro eiwit shake, 1 schepje monohydraat creatine, 3 visolie capsules.

10:30 : 1 Weightgainer Rice & Protein van Bodylab met 350ml halfvolle melk, 1 appel

12:30 : 6-8 Bruine boterhammen met kipfilet en sambal oelek

14:30-15:00 : 1Weightgainer Rice & Protein van Bodylab met 350ml halfvolle melk, stuk fuit of boterham.

17:00-17:30 : Eten wat de pot schaft, meestal rijst of pasta of aardappelen met groente en kip of rundvlees, 3 capsules visolie

Trainingsmoment, direct na training pak ik een eiwitshake van Whey Pro.

30 minuten tot 1 uur na de training : 4 Bruine boterhammen met kipfilet of 2 eieren.

Voor het slapen 22:30 : 225-250 ml magere kwark, handje pinda's ongezouten.

Op niet trainingsdagen pak ik de eiwitshake niet na het trainen. Wel een ik wat boterhammen rond een uur of 8.

Mijn doel is echt om massa aan te komen, de afgelopen maanden ben ik niet veel kilo's erbij gekomen. Ik blijf rond de 68 hangen en ik wil graag naar de 75 toe. Heeft iemand tips of opmerkingen over het schema wat ik misschien nog kan aanpassen laar het mij aub weten.

Koen

Hoe ziet je trainingsschema eruit, aan de hand van het schema kun je namelijk je eetpatroon gaan aanpassen. En wil je alleen massa vormen of heb je een ander beeld waar je naar toe wilt werken ???

Comment

te veel brood, en teveel fruit, geen kwark, geen ongezouten nootjes, teveel sups.
      voeding = bagger, dus sups is weggegooit geld

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
        te veel brood, en teveel fruit, geen kwark, geen ongezouten nootjes, teveel sups.
        voeding = bagger, dus sups is weggegooit geld
        kwark en nootjes niet gezien srry

tonijn of zalm kan erbij

Comment

Hey Koen, Als je blijft hangen op hetzelfde gewicht zit je waars op onderhoud te eten. Hou je je ook strak aan je schema of cheat je af en toe door minder te eten? Zo nee dan zou ik hoger in je Kcal waardes gaan om aan te komen.

Misschien is het ook makkelijker voor je om het voedingsschema excel bestand wat je hier wel op het forum kunt vinden te downloaden. Dan kan je het invullen en staan de voedingswaardes weergeven. Zo kun je makkelijk zien hoeveel je nou precies binnenkrijgt aangezien ik dit niet kan zien in jouw schema hierboven.
          You can be part of my meal tonight.

Comment

Dit is mijn trainings schema: Maandag Borst-Triceps
            5 oefeningen borst en 3 triceps
            Borst: bankdrukken, schuinbankdrukken met dumbells of barbell, onderschuindrukken in machine, Cable flights, en onderkant borst met cable.
            Triceps: week 1: Lat reverse pulldown, Touw naar beneden trekken, Liggend een barbell laten zakken tot je hoofd. Week 2: Latt pulldown, cable pull schuin, Liggend barbell laten zakken tot je hoofd.

Woensdag Schouders - Biceps
            5 oefeningen schouders en 3 biceps
            Schouders: Arnold press, barbellpress front, barbellpress back, cable side raise achter je door, front raise.
            Biceps: Week 1 Curl, concentration curl, barbell wijd pakken voor buitenkant biceps. Week 2: Barbell curl normaal, hammer curl met touw, position curl met cables.

Vrijdag Rug - Trapeze
            5 oefeningen rug 4 Trapeze
            Rug: Zagen met dumbell op bankje (onder), cable pull (half naar onder), Low row wijd (recht horizontaal), close pulldown (half van boven), latt pulldown achter (helemaal van boven). Ik pak dus mijn rug van onder naar boven dat ik hem helemaal heb gehad.
            Trapeze: Shrugs achter, dumbell shrugs naast lichaam, lat vast pakken en schouders 5x naar achter bewegen en 5x naar voren, deadliften.

Maar met eten, hoe bedoel je te veel brood? wat kan anders? en teveel fruit?

Comment

Wanner kan ik bijvoorbeeld dan tonijn eten? Of ergens erbij doen?

Comment

Originally posted by KoenM View Post
                Wanner kan ik bijvoorbeeld dan tonijn eten? Of ergens erbij doen?
                Ik kan die exel nergens vinden sorry. heb je miss een link voor mij?

Comment

Dit is mijn trainings schema: Maandag Borst-Triceps
                  5 oefeningen borst en 3 triceps
                  Borst: bankdrukken, schuinbankdrukken met dumbells of barbell, onderschuindrukken in machine, Cable flights, en onderkant borst met cable.
                  Triceps: week 1: Lat reverse pulldown, Touw naar beneden trekken, Liggend een barbell laten zakken tot je hoofd. Week 2: Latt pulldown, cable pull schuin, Liggend barbell laten zakken tot je hoofd.

Woensdag Schouders - Biceps
                  5 oefeningen schouders en 3 biceps
                  Schouders: Arnold press, barbellpress front, barbellpress back, cable side raise achter je door, front raise.
                  Biceps: Week 1 Curl, concentration curl, barbell wijd pakken voor buitenkant biceps. Week 2: Barbell curl normaal, hammer curl met touw, position curl met cables.

Vrijdag Rug - Trapeze
                  5 oefeningen rug 4 Trapeze
                  Rug: Zagen met dumbell op bankje (onder), cable pull (half naar onder), Low row wijd (recht horizontaal), close pulldown (half van boven), latt pulldown achter (helemaal van boven). Ik pak dus mijn rug van onder naar boven dat ik hem helemaal heb gehad.
                  Trapeze: Shrugs achter, dumbell shrugs naast lichaam, lat vast pakken en schouders 5x naar achter bewegen en 5x naar voren, deadliften.

Maar met eten, hoe bedoel je te veel brood? wat kan anders? en teveel fruit?
                  Offtopic: Je mist de benen.

Ontopic: Brood zit zeer veel zout in en komt niet regelrecht uit de grond, waardoor het een slechtere keus is in vergelijking tot bv rijst of brinta. Hierdoor kan je het dus beter vervangen indien mogelijk(zoals 's avonds).
                  Still shrinking.

Comment

dus om 8 uur een bord brinta? na de training?

Comment

Teveel shakes als je het mij vraagt en te weinig goede vetten.
                      Olijfolie,pindakaas enz

Comment

Wat is dan goed om om 8 uur te eten?

Comment

Wat is dan goed om om 8 uur te eten?
                          Wat je nog nodig hebt.
                          Reken eens uit hoeveel kcals, koolhydraten, eiwitten en vetten je met dit schema binnenkrijgt.
                          @ ketIF

Comment

is het ook verstandig om overdag wat ongezouten pinda's te eten?

Comment

is het ook verstandig om overdag wat ongezouten pinda's te eten?

Kijk is naar je traningsschema en je voedingsschema het spijt me maar het traningsschema is ook echt niks als je 3 of 4 sets per oefening doet.... BENEN!!!! KUITEN!!!!! Je zegt pak rug helemaal ohnee hoor ONDERRUG niet...

Waarom?

En ik kom niet aan misschien eet je te weinig he freten verdomme

Er moeten echt wat dingen veranderen hoor nu en je maar wat aan het aanklooien!\

suc6

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X