koolhydraten slaan op als vet tijdens 'rusten'?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• koolhydraten slaan op als vet tijdens 'rusten'?

Aangezien ik 's nachts werk, slaap ik overdag tot ongeveer 15u, maar nu met het mooie weer dat er is aangekomen sta ik regelmatig op rond 12u om buiten in het zonnetje te gaan zitten 'rusten' (in ligstoel). Rusten want ik geraak nooit meer in slaap, heb wel m'n ogen toe.

Nu vraag ik me af of ik dan mijn ontbijt best al neem (1/2 liter havermoutpap + 250ml yoghurt + banaan) of dat dat opgeslagen wordt als vet omdat ik niet beweeg?

Originally posted by Alex- View Post
    Aangezien ik 's nachts werk, slaap ik overdag tot ongeveer 15u, maar nu met het mooie weer dat er is aangekomen sta ik regelmatig op rond 12u om buiten in het zonnetje te gaan zitten 'rusten' (in ligstoel). Rusten want ik geraak nooit meer in slaap, heb wel m'n ogen toe.

Nu vraag ik me af of ik dan mijn ontbijt best al neem (1/2 liter havermoutpap + 250ml yoghurt + banaan) of dat dat opgeslagen wordt als vet omdat ik niet beweeg?
    Gewoon eten, je hebt een lange tijd geen voeding binnen gekregen en dus heb je ontbijt nodig zodat je weer ergens op brand!

Comment

Niet teveel nadenken. Zolang je maar niet meer dan je behoefte eet zou ik me er niet druk maken.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Wat Sch00m zegt.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ok, bedankt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X