Hulp nodig bij bulkschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig bij bulkschema

Hoi iedreen ben al reeds bijna 8 maanden lid van die enorm leuke forum heb nu serieus een schema gemaakt maar ik mis 1000 kcal en 70 gram vetten 110 eiwitten en heb 25 gram teveel koolhydraten ...kan iemand mij mss helpen? hieronder vind je mijn schema ik heb hier echt wel hard aan gewerkt

Aub positieve kritiek met voorbeeldjes hoe ik mijn missende /overbodige voedingstats kan verbeteren ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn !

Minder brood, voeg een blikje tonijn toe en bij elke maaltijd een handje noten.
    Geen banaan voor het slapen.
    je hebt ook nogal rare kwark, geen fuck aan eiwit en bakken koolhydraten.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Domenique View Post
      Hoi iedreen ben al reeds bijna 8 maanden lid van die enorm leuke forum heb nu serieus een schema gemaakt maar ik mis 1000 kcal en 70 gram vetten 110 eiwitten en heb 25 gram teveel koolhydraten ...kan iemand mij mss helpen? hieronder vind je mijn schema ik heb hier echt wel hard aan gewerkt

Aub positieve kritiek met voorbeeldjes hoe ik mijn missende /overbodige voedingstats kan verbeteren ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn !
      Wat heb jij die 8 maanden hier op het forum in hemelsnaam zitten doen?, allleen de off-topic sessies zitten lezen zekers?

En waarom mogen we alleen positieve kritiekjes geven en geen negatieve?, want je schema sucks!!

je hebt ten eerste geen 141 gram eiwitten maar 88,5 gram dus je moet er nog 161,5 gram bij nemen. Eiwitten uit plantaardige produkten (uitgezonderd de noten en bonen) moet je niet meetellen (na 8 maandjes forum had je dit kunnen weten).

100 gram kipfilet bij je avondmaal en suikerkwark helpt geen ene reet in je jacht naar eiwitten.

En waar zijn in hemelsnaam je groentes??? Groentes eten gast!!!

16 boterhammen met evenredig aantal plakjes kipfilet, kan je jezelf nog meer moeite besparen om innovatief te zijn in het verzamelen van kcalls? En dat niet alleen, we hebben het hier over 10+ gram aan zouten......

En die banaan voor het slapen gaan?....zelf bedacht?, ik ben nog geen schema tegengekomen waarin ik dat gezien, jij dus ook niet.....ik ben benieuwd met welke gedachtengang jij heb doen besluiten om die banaan inclusief je suikerkwark, voor het slapen gaan te nemen.... neem gewoon de naturel variant van de kwark.

Ik zou zeggen, terug naar de tekentafel ermee en neem de moeite om te lezen en leren van anderen hier.

Om je ie**************** op weg te helpen, speel er maar wat mee:

Eiwitten: Vlees, vis, ei, zuivel, noten, bonen
      Vetten : olie, vette vis, noten, eigeel, volle zuivel, advacado's
      Kh's : zilvervliesrijst, volkoren pasta, havermout, brinta, bonen

hup hup, aan de slag.
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

Kwark de Kh was eiwit hierbij had ik een foutje gemaakt : /

Comment

lust overigens geen tonijn

Comment

ben het grotendeels eens met oki. pas je schema eens aan (en doe iets met zijn feedback). succes ermee.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Kwark de Kh was eiwit hierbij had ik een foutje gemaakt : /
              Oh, ok, dat is dan ook opgelost

lust overigens geen tonijn

Wel zalm, makreel, sardine, paling, kabeljauw, panga, tiapila, koolvis, scholvis, etc etc....?

Beste is verse vis en geen blikconserven.
              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
              There is no failure except in no longer trying

Comment

zijn garnaaltjes ook goed?

Comment

Ik heb enige voedingsschema bekeken en zomersticky's gelezen... ik kom er nog niet zo fel wijs uit , heb wel al veel meer gegeten maar ik kom er niet wijs uit...=( voel me beetje droevig en dom

Comment

Groeten heb ondertussen ingevoegd en heb nu NATUREL (niet suiker) kwark ...

Comment

To be honest als iemand zou zeggen wat en hoeveel ik zou moete eten zou ik dit volhouden tot in het oneindige hoor... ik kan doorzetten !

Comment

Je behoefte is afhankelijk van hoe actief je sport, leeftijd, lichaamstype etc. Dus probeer een benadering te nemen en kijk hoe het werkt voor jou.. Experimenteer wat met kcal benadering die je eventueel verkregen hebt via een calculator.

@ je garnaaltjes.. Zitten geloof ik 20 of 21 gram eiwitten in per 100 gram en dit kan dus heel goed ja

Succes en eet smakelijk
                        "Straight outta gym"

Comment

wat is je kcal behoefte?
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Hoi Dom.
                            Misschien is het raadzaam om te starten met havermout of brinta.
                            Dan kun je er eventueel nog een eitje of 2 bij nemen, daar maak je gewoon een pannekoek van met olijfolie.
                            Op dat moment heb je een goed ontbijt genuttigd met een goede portie KEV.

Comment

3700 kcal voor massa bij te komen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X