Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
no offence maar ben jij niet immortal aka niels aka edwin hoe ze ook maar allemaal mogen heten, want je voedingschema komt vrij overeen met die van Immortal, die hij hier week geleden heeft geplaatst.
Zijn er niet meer mensen met een zelfde soort schema, vind dit persoonlijk nou niet zon hele sterke verdenking. Denk dat we dit maar aan de moderators over moeten laten, niet onze taak om van iedereen een verdachte te maken.
Wellicht kan hij het ook gekopieerd hebben omdat hij het zelf niet zocht te doen.
Owjah en je bent wel heel stom als je een paar dagen na je ban al een zelfde schema neer gaat zetten.
Bedankt!Ik had al zo een idee om die dextrose eruit te halen smorgens.Nee ben gewoon stylo jongens, die aka immortal en aka enz.zegt me niks.
Ik heb even zitten kijken maar dat schema lijkt wel erg veel op mijn schema dat kan je wel zeggen ja.
Misschien hebben we wel dezelfde trainer.
Zal het is even rondvragen.
Maar ik eet toch niet teveel?Ik kom niet eens uit op 3000kcal
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment