kut schema 1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

oke,heb nu 2 wkn cutten op zitten.

ben maar 0,5 kilo kwijt.

wat kan ik nog aanpassen in mijn schema om sneller droger te worden.

zelf denk ik aan kcal naar beneden,maar hoeveel??

Comment

Ten eerste zegt gewicht natuurlijk erg weinig. misschien ben je een pond spier kwijt, of een kilo vet en een pond spier erbij, of 2 kilo vet weg en anderhalf kilo spier erbij of weet ik veel...

zie je zelf dat je droger bent geworden? zo ja, zou ik gewoon lekker zo doorgaan. je kan dan over een week of 4 (als het afvallen stagneert), nog altijd 200 kcal extra droppen.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

zie je zelf dat je droger bent geworden?

ben zeker droger geworden kan t zien.

ga wel van 1 x 1 uur joggen nu naar 2 uur in de week.

vraagje raak ik dan teveel spiermassa kwijt???

domme vraag vraag.

Comment

je doet niet aan KT?
          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

van cardio raak je opzich geen spiermassa kwijt. Wel als je door de cardio een veel te groot kcal tekort opbouwt.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              van cardio raak je opzich geen spiermassa kwijt. Wel als je door de cardio een veel te groot kcal tekort opbouwt.
              hoe kan ik deze dan compenseren?????

Comment

Drink wat meer water. 2 liter is voor bodybuilders niet genoeg. En extra water kan trouwens nooit veel kwaad.

Originally posted by johcarlos View Post
                Goed eten. Als je -500 zit en 2x per week cardio doet en 1x per week refeed houdt, kan het niet heel veel kwaad.
                Still shrinking.

Comment

Originally posted by johcarlos View Post
                  nou het lijkt mij dat als je een tekort hebt aan iets, dat je er meer van moet gebruiken Heb je in dit geval een te groot kcal tekort, dan zul je dus wat meer moeten eten of een iets kleiner tekort creëren
                  "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Unexist View Post
                    En extra water kan trouwens nooit veel kwaad.
                    Waterintoxicatie of watervergiftiging ontstaat wanneer een teveel aan water en te weinig elektrolyten worden ingenomen.
                    De elektrolytenconcentratie van het extracellulaire vocht neemt dan te lage waarden aan, met als gevolg dat er te veel water de cellen binnendringt (door osmose) of dat er te veel kalium de cellen verlaat (door diffusie).
                    Waterintoxicatie wordt vaak onderschat omdat men niet gelooft dat ook water in grotere hoeveelheden giftig kan zijn. In 2007 overleed een vrouw, Jennifer Strange, doordat ze had meegedaan aan een wedstrijd waarbij het erom ging zoveel mogelijk te drinken zonder te plassen ("Hold your Wee for a Wii").
                    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                      Waterintoxicatie of watervergiftiging ontstaat wanneer een teveel aan water en te weinig elektrolyten worden ingenomen.
                      De elektrolytenconcentratie van het extracellulaire vocht neemt dan te lage waarden aan, met als gevolg dat er te veel water de cellen binnendringt (door osmose) of dat er te veel kalium de cellen verlaat (door diffusie).
                      Waterintoxicatie wordt vaak onderschat omdat men niet gelooft dat ook water in grotere hoeveelheden giftig kan zijn. In 2007 overleed een vrouw, Jennifer Strange, doordat ze had meegedaan aan een wedstrijd waarbij het erom ging zoveel mogelijk te drinken zonder te plassen ("Hold your Wee for a Wii").
                      tjah bij hoeveel liter water treedt dit verschijnsel op dan?
                      "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                        tjah bij hoeveel liter water treedt dit verschijnsel op dan?
                        hangt van je lichaam af, bij sommige kan dit zijn bij 3-4L water.

Comment

Originally posted by ironbrotherhood View Post
                          hangt van je lichaam af, bij sommige kan dit zijn bij 3-4L water.
                          en wat zijn de symptonen die optreden? :O Want ik drink wel 3-4 liter water per dag
                          "Straight outta gym"

Comment

ok,uitleg is duidelijk.

ik drink zeker 2,5 tot 3 liter water per dag.

dat is dus in orde.

ga wel wat lager in mijn kcal in zitten,eerst zat ik op 2400 ,maar ga nu naar 2000.

ff er mee spelen en kijken...

Comment

oke,nog een vraag.

ik eet voor de goede vetten veel pinda`s soms wel 80 gr per dag.

is dit voor een kut schema niet goed of juist wel.

waar kan ik anders mijn goede vetten vandaan halen?????

Comment

Pinda's is goed in de cut als het in je schema past. Denk wel dat er nog noten zijn met minder KH maar zal niet zoveel uitmaken.
                                Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X