Dan toch maar niet cutten ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dan toch maar niet cutten ?

Ik berekende net mijn vetpercentage op volgende websites:

Berekening vetpercentage
    Vetpercentage Calculator - Bereken uw lichaamsvet percentage

Ik kwam telkens uit op plus minus 20 %, ook al weet ik niet of deze manier van berekening wel betrouwbaar is?

Aangezien ik 1m90 ben en 80 kilo weeg, ben ik wel geschrokken van het resultaat. Ik ben van nature wel (heel) mager, en ik eet de laatste tijd wel veel en soms ook slechte dingen (frieten, curryworst, hamburgers), maar ik vind dat ik er nu veel gezonder uit zie dan daarvoor. Je kan zelfs nog bijna mijn ribben tellen! Ik voel alleen dat ik een iets vlezigere buik en armen heb dan daarvoor (toen woog ik zo'n 75 kg).

Ik wil binnenkort beginnen met een trainingsschema op te stellen, maar ik vraag me nu af of ik moet cutten of toch maar gewoon met dit gewicht aan mijn training beginnen, en gewoon mijn voedingsschema aanpassen?

Ik ben helemaal niet lui ofzo om wat cardio te doen (want ik denk na enkele weekjes lopen dat ik gemakkelijk 5 kilo kwijt ben), ik zou het gewoon zonde vinden om die 5 kilo te verliezen, kwestie van niet héél mager voor te dag te komen.

Wat wil je zelf? Cutten/Bulken? Vind je jezelf te skinny (wat imo jij ook bent) ga dan bulken. Vetpercentages via de internetcalculator moet je niet geloven, beter is een huidplooimeting.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X