red bull no sugar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tepper View Post
    Waarvoor is die caffaine eigenlijk goed als ik vragen mag?

Het verhoogt je metabolisme waardoor je meer calorieen gaat verbranden.
    Ook zorgt 't voor een verhoogde alertheid / concentratie en maakt het je verreserves open. En verhoging van je bloedsuikers waardoor je langer een vol gevoel hebt

google is je vriend
    I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Eentje per dag gaat geen zoden aan de dijk zetten. Op de kop af 80mg cafeïne per dag, zal maar weinig doen met je energieverbruik. Tenzij je hypergevoelig bent voor cafeïne wellicht, maar ik twijfel er danig aan.
      3/4blikjes wel?? Wil het ook beetje doen om is wat anders te drinken dan water en groene thee

Comment

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by hendrie View Post
          3/4blikjes wel?? Wil het ook beetje doen om is wat anders te drinken dan water en groene thee
          Ik vind drie tot vier nog laag gedoseerd, maar als je nul cafeïne gewend bent, zal het vast wel iets doen. Wil je cafeïne inzetten voor resultaten, ontkom je eigenlijk niet aan cafeïnetabletten/-caps/-poeder.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by brainiac View Post
            Het verhoogt je metabolisme waardoor je meer calorieen gaat verbranden.
            Ook zorgt 't voor een verhoogde alertheid / concentratie en maakt het je verreserves open. En verhoging van je bloedsuikers waardoor je langer een vol gevoel hebt

google is je vriend

Je vergeet één het kan ook je bloed druk verhogen.
            Dit is weer niet zo gezond voor je.

Dus ik zeg ook cafaine, Met mate
            Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Originally posted by brainiac View Post
              en maakt het je verreserves open. En verhoging van je bloedsuikers waardoor je langer een vol gevoel hebt
              Bron? Deze 2 tegelijk is erg onwaarschijnlijk.

Het verhoogt de afgifte van de adreno hormonen. Deze zorgen weer voor verhoogde afgifte van vetzuren uit de vetcel. Dit kan echter alleen als je bloedsuiker/insuline laag is.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

heb net mixx fit ofzo van de lidel gekocht zon treetje vol 24ofzo zitten erin zijn toch wel oke? zit geen suiker en en de rest zit van alles 0,1 in! denk dat ik eerst op 4per dag ga zitte kijken wat het doet heb verder nog nooit geen cafaine gehad dus

Comment

deze is dat
                  Attached Files

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                    Bron? Deze 2 tegelijk is erg onwaarschijnlijk.

Het verhoogt de afgifte van de adreno hormonen. Deze zorgen weer voor verhoogde afgifte van vetzuren uit de vetcel. Dit kan echter alleen als je bloedsuiker/insuline laag is.
                    kan nu ff geen bron vinden voor je. Maar volgens mij is dit een algemeen (bij)werking van cafeine.
                    I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

/ sorry heb mijn vraag al gevonden.
                      edit.
                      Last edited by Tepper; 03-06-2010, 09:43.
                      En ja, ik heb de sticky's gelezen.

Comment

ik zie hier niemand riageren over NALU
                        mischien omdat de meeste dit niet kennen...als ik er 4 binnenheb sta ik op ontploffen van de cafeine en t is "natuurlijker" (na t schijnt)
                        heb er es vier gedronken als ik de nacht moest werken amai...ben nog nooit zo alert geweest :d
                        groetjes

Comment

@ Basics
                          https://www.cocacolabelgium.be/Nalu

Niets bijzonders toch echt.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by basics View Post
                            ik zie hier niemand riageren over NALU
                            mischien omdat de meeste dit niet kennen...als ik er 4 binnenheb sta ik op ontploffen van de cafeine en t is "natuurlijker" (na t schijnt)
                            heb er es vier gedronken als ik de nacht moest werken amai...ben nog nooit zo alert geweest :d

groetjes
                            Als het om de cafeïne gaat kun je ook gewoon een capsule cafeïne nemen, lijkt me stukken effectieve, snap trouwens niet helemaal wat er natuurlijker aan is.

Comment

Behalve het feit dat er aspartaan en allerlei andere zoetstoffen in zitten...?

denk toch dat het handiger is om gewoon caps te nemen, anders kan je net zo goed meteen aan de cola light.
                              Still shrinking.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                                Als het om de cafeïne gaat kun je ook gewoon een capsule cafeïne nemen, lijkt me stukken effectieve, snap trouwens niet helemaal wat er natuurlijker aan is.
                                ow ok.
                                kan je me een idee geven van welk merk goed is dat ik bij de apoteker kan krijgen.
                                en hoeveel ik er dan moet van nemen ?..voor na training...
                                ik train meestal rond 15uur en rond 19u doe ik cardio.
                                groetjes en bedankt voor je reactie.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X