eten van insekten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zou graag eens meelwormen proberen. Volgens mij smaken ze ongeveer naar niks en zijn het goede eiwitten. Dus waarom zouden we ze niet grootschalig gaan eten.
    Lijkt me een top idee. Al zal dit de komende tijd echt niet verwezenlijkt gaan worden.
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by laurann View Post
      Ik zou graag eens meelwormen proberen. Volgens mij smaken ze ongeveer naar niks en zijn het goede eiwitten. Dus waarom zouden we ze niet grootschalig gaan eten.
      Lijkt me een top idee. Al zal dit de komende tijd echt niet verwezenlijkt gaan worden.
      Aziƫ eet insecten al grootschalig, wij lopen gewoon wat achter.
      Heb een keer een levende sprinkhaan gegeten, geen aanrader.

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
        Wel goede eiwitjes Martin!
        Heb je ze wel geprobeerd? Anders geef je denk ik zelf al antwoord op je vraag.
        Ja wel eens geprobeerd, vond het smerig.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet Ā©

Comment

Das al heel wat, veel mensen besluiten dat iets niet lekker en proberen het dan gewoon niet eens, of ze kunnen er niet objectief meer van proeven. Kan natuurlijk altijd zijn dat je iets echt niet lekker vindt, ik heb wel insecten geprobeerd en zwarte torren vond ik vreselijk goor!

Aan de andere kant, hoeveel supps die we binnengieten zijn er nu echt lekker? En die blijven we ook gewoon nemen...

Comment

Jaja.. het ziet er gewoon ranzig uit. Eiwitten?? So what? Wat een crap. Je hebt toch zat andere alternatieven? Je kunt toch ook gewoon eieren eten of shakes binnen slurpen. Waarom moeilijk doen en insecten eten? Niemand houd je natuurlijk tegen ga vooral je gang als je lekker wormen of levende kikkers wilt eten zoals die jappen.

Het is niet zo dat insecten de geheime wapen is van elk pro bodybuilder.

Comment

Zo vies is het niet, nouja die Kakkerlakken wel dan.

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                Vond ze zichzelf te bijdehand dan?
                Ze heeft iig 16 kilo verloren, maar nu weten we nog steeds niet hoe ze dat heeft gedaan
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Er verdwijnen steeds meer leden van het 1e uur. Dat is jammer. Maar ik moet toegeven dat ik hier ook steeds minder te vinden ben..
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X