kipsnitzel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dynobet View Post
    of snijd het in blokjes of reepjes, en ga maar eens een kilo kipfilet wokken. dan zit er zoveel water in je wok dat je de kip kookt.
    Heb ik geen last van en ik sta iedere ochtend kip te wokken. Ik koop het wel voorgesneden misschien dat dat iets uitmaakt.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Osterich View Post
      Vlees is voor mij vlees, zonder vocht.
      Daarom ook wegen na het bakken.
      inderdaad ik weeg mijn vlees ook na het eten ivm met vocht verlies en zeker bij kip enzo
      "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
        inderdaad ik weeg mijn vlees ook na het eten ivm met vocht verlies en zeker bij kip enzo
        ik zou je toch aanraden om je vlees voor het eten te wegen
        dat is in vele opzichten handiger
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
          ik zou je toch aanraden om je vlees voor het eten te wegen
          dat is in vele opzichten handiger
          /edit laat maar ik bedoelde na het bereiden >.< vuile zinnenneukers altijd
          "Straight outta gym"

Comment

/edit laat maar ik bedoelde na het bereiden >.< vuile zinnenneukers altijd
            als we maar wat kunnen neuken he
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Voedingswaarde op de achterkant is toch echt gebaseerd op de kip zoals hij nog in de verpakking zit. Dus handiger is het geenszins om te meten na het bereiden.
              Last edited by GeneralIx; 16-06-2010, 19:20.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Niet altijd btw.

Soms staat er "bereid product" op.
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

maar als mijn kipfilet eerst 100gram weegt en na bereiding nog maar 80gram.. Dan ga ik ervan uit dat er 20gram water inzat en dat hoef je dan toch niet mee te nemen in je kcal berekening..
                  "Straight outta gym"

Comment

Uitgaande van 20% eiwitten onbereid, zit er 20 gram eiwitten in die kipfilet van 100 gram. Of je die nu rauw opvreet, bakt, kookt, stooft, sauteert, blancheert, stoomt, of in je anus ramt: die twintig gram eiwitten blijft.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Uitgaande van 20% eiwitten onbereid, zit er 20 gram eiwitten in die kipfilet van 100 gram. Of je die nu rauw opvreet, bakt, kookt, stooft, sauteert, blancheert, stoomt, of in je anus ramt: die twintig gram eiwitten blijft.
                      weet je zeker dat er geen eiwitverlies qua opname via de anus optreedt, want anders zou ik deze trainingsperiode die ik al gedaan heb. Dan zal ik toch zeker de nodige eiwitten verloren hebben via mijn anus inname..

Okay serieus: Hmm okay ik snap je punt
                      "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Kan je via je anus voedingsstoffen opnemen? En wordt het verteerd als je het zo inbrengt?
                        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                          Kan je via je anus voedingsstoffen opnemen? En wordt het verteerd als je het zo inbrengt?
                          lijkt mij enigszins wel, aangezien een zetpil ook via deze methode werkt. Tenminste dat lijkt mij.. Voortaan maar die shakes "drinken" via de anus dus..
                          "Straight outta gym"

Comment

Dat kan zeker. Er gaat niks boven een whey-klysma pwo.

sigpic

Comment

vandaar dat die spuiten ook in de kont gezet worden, dat is natuurlijk dichter bij de anus. EUREKA!

beste is dus gewoon simpel kip of ander mager vlees, zonder cornflakes of andere kh eraan/erop/erin
                              "Straight outta gym"

Comment

Jongens.
                                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X