Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
haha, neenee, ik heb het eigenlijk vooral over het neodarwinisme
de mens zal uiteindelijk zwakker worden en niet slimmer, virussen die we niet meer kunnen bestrijden zullen de kop opsteken. Wij laten inderdaad niet toe dat een ander organisme slimmer/sterker wordt dan de mens. Maar je houd er geen rekening mee dat de mens een gevaar is voor zichzelf. Als er een mutatie optreed zou er wel eens soort superras kunnen ontstaan (en neen ik haal dit niet uit stripverhaaltjes XD ) deze soort is verder geëvolueerd dan de mens. Dit is trouwens bij sommige mensen al bezig, organen die verdwijnen die we eigenlijk niet nodig hebben, lichaamsbouw meer functioneel voor deze wereld..
Mutatie's zijn wereldwijd verboden, zodra dit voorkomt krijg je een nieuwe wereld oorlog.
We zijn indd een gevaar voor onszelf, want wie geld heeft, heeft macht, en macht = oorlog.
ik hoop dit nooit mee te maken, maar het zal gaan gebeuren.
Adolf Hitler heeft ook geprobeert om een Arisch Superras te creëren, hij faalde, de volgende gek misschien niet.
En als wij onszelf niet ten einde brengen, is het ons zonnestelsel die het leven beeindigt.
en je mist wel een heel belangrijke factor in je theorie, het aanpassingsverschijnsel van mens, dier en plant...
daar zal je niet veel aan hebben als het water verdampt.
Water is de bron van leven, geen enkel organisme in ons zonnestelsel en daarbuiten kan leven zonder water.
En aangezien er geen ander water in het heelal is gevonden wat overeenkomt met het onze, is er dus weinig kans dat onze aardse soorten een global warming overleven.
daar zal je niet veel aan hebben als het water verdampt.
Water is de bron van leven, geen enkel organisme in ons zonnestelsel en daarbuiten kan leven zonder water.
En aangezien er geen ander water in het heelal is gevonden wat overeenkomt met het onze, is er dus weinig kans dat onze aardse soorten een global warming overleven.
yup, dat is zeker waar.. Zonder water geen leven, of we zouden al die waterdamp moeten opvangen ofzo..
Mutatie's zijn wereldwijd verboden, zodra dit voorkomt krijg je een nieuwe wereld oorlog.
We zijn indd een gevaar voor onszelf, want wie geld heeft, heeft macht, en macht = oorlog.
ik hoop dit nooit mee te maken, maar het zal gaan gebeuren.
Adolf Hitler heeft ook geprobeert om een Arisch Superras te creëren, hij faalde, de volgende gek misschien niet.
En als wij onszelf niet ten einde brengen, is het ons zonnestelsel die het leven beeindigt.
mutaties zijn veelal natuurlijk, wij hebben allemaal miljoenen gemuteerde cellen, alleen komen deze mutaties niet altijd tot uiting. Ik kan bijvoorbeeld een gemuteerde cel hebben die ervoor zorgt dat ik meer spierkracht kan ontwikkelen, als deze cel echter bijvoorbeeld in de wand van mijn dunne darm zit, heb ik daar niets aan en zal je er ook geen last van hebben.
Kan het hem niet helemaal kwalijk nemen.....dat beest heeft tanden en nagels van een cm of 5. Dat doet echt wel pijn.
Inderdaad, zijn nagels zijn net weerhaken.. Die dieren zijn geboren om te doden om te overleven, dus daar zal hij ook zeker gebruik van maken als hij je aanvalt.
Verder zijn zijn tanden in me vlees ook niet bepaald een pretje
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment