Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema

Hallo, ik ben hier nieuw en ben bezig met het maken van een goed voeding schema..

Mijn doel is spier opbouw ...
    Ik train 4x per week, ben 1,83 weeg 76 kg en heb 13,5% vet. Mijn BMR is +- 2000.
    Ik gebruik nu elke dag creatine (5 weken lang, daarna weer 5 weken niet) en neem na elke training een eiwit shake (25 gram eiwit).

Hebben jullie tips / aanpassingen?

Gr.
    Donny
    Attached Files

Welkom.

Ik vind het een goed schema.
    Zelf neem ik men eiwitshake voor de training. Het zou je cortisol (spierafbrekend hormoon) onderdrukken dat tijdens de training zou worden geproduceerd. En de eiwitten zijn toch pas na een tijdje (meer dan een uur) opneembaar voor je spieren.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Welkom!

Ziet er netjes uit. Maar misschien inderdaad je whey shake voor de training nemen, en druivensuiker (dextose) erna --> of je dit al doet weet ik niet, maar ik vind het niet in je voedingsschema terug.

Verder heb ik geen commentaar erop, naar mijn mening een goed schema!
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

Bedankt voor de antwoorden..

IK neem nu (6 weken) voor de trainen creatine.
        Druivensuiker ga ik even opzoeken...

Ik heb nu ook Amino X-Plode besteld voor na de training..

Ik heb het zo aangeleerd gekregen om de eiwit shake na de training te doen, maar daar voor is dan miss zoals jullie zeggen wel beter..
        Last edited by donn01; 23-06-2010, 12:07.

Comment

ik zeg voor de training, maar daar zijn de meningen over verdeeld

Edit: Welkom

Comment

Originally posted by donn01 View Post
            Ik heb het zo aangeleerd gekregen om de eiwit shake na de training te doen, maar daar voor is dan miss zoals jullie zeggen wel beter..
            Daar zijn verschillende topics over, misschien moet je even de zoekmachine gebruiken.
            Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X