Kwark na de training ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kwark na de training ?

Even een een kleine vraag.

Ik eet meestal een pot kwark na de training( met een schepje whey)

dat kan toch gewoon ?, of is dit een slechte voedingsbron na de training.

Ik train altijd tussen de middag in de lunch pauze

Mvg
    Richard

na de training heb je veel eiwitten EN koolhydraten nodig. Als je alleen een bakje kwark eet na je training lijkt me dat niet goed. Eet je bijvoorbeeld 8 sneetjes brood + pak kipfilet + bakje kwark, dan weer wel.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

indeed.
      en eet je dit gelijk na je training?
      I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Ik zou die kwark voor de training nemen, dan kan je lichaam het eiwit gebruiken wanneer het deze het hardste nodig heeft.

Comment

Ik neem meestal eerst een boterham of 3 met kipfilet een uur voor de training, en direcht na de training neem ik een whey shake en daarna een 30 tot 60 min na de training neem ik mijn bak kwark.

nu moet ik zeggen dat ik weer probeer te cutten.

Mvg

Comment

Originally posted by Simon87 View Post
            Ik zou die kwark voor de training nemen, dan kan je lichaam het eiwit gebruiken wanneer het deze het hardste nodig heeft.
            Dat zou ik niet doen. Kwark verteert relatief traag, en trainen op een volle maag is voor de meesten onder ons geen beste.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

precies! whey net voor het trainen. na het trainen een KH maaltijd.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Dat zou ik niet doen. Kwark verteert relatief traag, en trainen op een volle maag is voor de meesten onder ons geen beste.
                ik heb het geluk dat ik het wel kan

OT
                het is denk wel duidelijk voor trainen lekker je shakie nemen
                na het trainen boterhammen of iets waar koolhydraten in zitten + eiwitten.
                Calisthenics / Street workout

Comment

Dus ik zou het beste een paar boterhammen een uurtje voor trainen kunnen doen , dan een shake voor de training , dan mischien een shake na de training + Boterhammen met kip en dan later in de middag kwark !!

denk ik

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X