1e poging voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1e poging voedingsschema

ik wil wat massa aankomen en heb goed rondgekeken en toch maar een poging gedaan om een voedingsschema te maken tips/verbeteringen zijn welkom mijn onderhoud was 3000 heb er eerst 300 erbij gedaan dus ben rond de 3300 gaan zitten ik kom nog iets vet en koolhydraten te kort en de whey+dextrose die ik na de training neem heb ik niet meegerekend.

gewicht 70kg vetpercentage 14%

3300 kcal (
    140 gr eiwit 560kcal
    91.6gr vet 825kcal
    478.75 1915kcal

Beetje veel kh zo te zien.

Comment

En ook de eiwitten zitten aan de krappe kant.

Een handig idee zou zijn om gewoon een liter melk verspreid over de dag over de dag te drinken, en wat minder rijst te pakken.
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

dus ik moet de rijst minderen, meer eiwit ik zit nu rond de 175-180 gram

het aantal brood zo houden??

Comment

ik heb een nieuwe voedingschema zouden jullie me aub op weg kunnen helpen alle advies is welkom

Comment

niemand die mij kan vertellen of dit een goed schema is om massa aan te komen

Comment

Heb hem even globaal doorgekeken voor je. Het is een goed begin.
              Denk alleen dat je best wat meer havermout & brood kan eten. Doe 75gram a 100 gram havermout door je ochtend shake. Na het slapen heeft je lichaam voeding nodig omdat het lang zonder heeft gezeten.
              Verder zou ik gewoon om de 2 uur (max 3 uur) overdag 4 volkoren boterhammen eten.
              En zorg dat je voor en na de training een goede koolhydraat maaltijd eet. Volkoren pasta of zilvervlies rijst, ook een eiwit shake een uur voor de training kan ik je aanbevelen. Alhoewel de meningen hier volgens mij wel over verschillen.

Su6!

Comment

weet niet of je dit bestand trouwens al kent, maar is heel handig bij o.a voedingsschema. Heb hem geloof ik via dbb forum.
                Attached Files

Comment

hartelijk bedankt voor de reactie ik ben het langzaam het brood en havermout aan het opvoeren maar voor de rest gaat het redelijk lekker
                  begin zelfs al gespierd te worden merk wel dat ik een buikje krijg maar ja dat moet je erlater er maar weer af cutten

Comment

Als je echt een buikje krijgt zou ik toch uit kijken met de koolhydraten. Zorg in ieder geval dat je alle overbodige en slechte koolhydraten vermijd. Chips, koek, patat enz

Comment

maar slechte koolhydraten eet ik bijna niet puur omdat ik heb er geen behoefte aan heb

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X