oja gewicht fluctueerd constant. verlaag je natrium/zout inname eens flink 1 dag lang, en je weegt zo 1.5-2 kilo minder. (als ik boterhammen met kipfilet vervang voor brinta met melk en whey, dan scheelt dat de dag erna al snel 1 kilo). Gewicht zegt heel weinig op korte termijn.
Mijn vrouw bereikt plateau: vraag
Collapse
X
-
a) thanks voor alle replies. Ben zelf bekend met alle stof, maar andere mensen kijken er net weer iets anders tegenaan en daar kan ze wel wat mee. Ik ben als altijd eigenwijze partner niet echt de meest geschikte persoon om mij er actief mee te bemoeien. Dat heeft de geschiedenis wel geleerd
b) Zelf weet ze ook behoorlijk veel van het afvallen/cutten, tis denk ik meer een psychologische kwestie. Maar de replies hier helpen ongetwijfeld!
c) ud2.0 dat loaden gaat gewoon NIET werken. Een wat meer standaard hoog, midden, laag regime zoals vaak wordt voorgeschreven is eerder een optie.
Mbt het sporten:
- Denk niet dat ze minder wil. Imo moet dat ook wel kunnen, al ligt overtraining zo wel op de loer.
edit: hoe zouden jullie de kcal aanpassen mbt hoog-midden-laag?
en hoe met hoog-laag?Last edited by ijzer; 27-06-2010, 16:59.
Comment
-
hoog op dagen dat je sport, laag op dagen dat je niet sport. Verschil komt voornamelijk uit koolhydraten. als je vrijwel elke dag sport... dan kun je dat systeem dus niet fatsoenlijk toepassen.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
pffff ben blij dat ik hier nooit zooooooveel moeite voor hoef te doen.
Tnx voor alle support.
Voorstel:
3x in de week krachttraining
2x in de week cardio
(moet kunnen, ze heeft vakantie)
op de dagen krachttraining (FB, met lichte cardio) 2x hoog + 1 hoger/refeed (di, vrij, zon)
4 dagen laag, waarvan op 2 cardio (ma, woe)
Totaal aantal kcal per week 12000 (onderhoud = ongeveer 15000)
op de hoge dagen 2000 kcal
op de refeed 3000 kcal (ook een sportdag)
op de lage dagen 1200 (cardio-dag)
eiwitten 2x lichaamsgewicht, iets hoger op de lage dagen (2,5x)
kh misschien ook relatief laag houden op de lage dagen?
zit ik alleen nog een beetje met het gezonde vetten verhaal; is aanvullen met mct olie een goede optie voor de lage dagen?
meningen worden gewaardeerd!
Comment
-
Misschien dat het rare vraag is omdat jij je stuff wel kent, maar ben je er wel zeker van dat ze heel clean eet? Eet ze brood en dergelijke?
Zou trouwens eerst maar eens beginnen met een week of 2 op onderhoud zoals gesuggereerd wordt ipv meteen weer door met cutten.
Zou na de FB dan geen cardio meer doen eigenlijk, neem aan dat ze toch iets higher reps traint dan 6-8, met kortere rust dan mannen vaak doen.Last edited by Yawgmoth; 27-06-2010, 21:12.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Ten eerste twee weken op onderhoud eten (en gewoon hard trainen). Zo krijg je je stofwisseling het snelst weer op gang, en je zorgt ervoor dat je stofwisseling op zijn top is, zodat je sneller afvalt naderhand.
Ik gok dat haar onderhoud rond de 16000 per week ligt met het volgende schema. Ik zou dan rond de 12600 per week gaan zitten (gemiddeld 1800 per dag).
doe het dan als volgt:
maandag: rust (1400 kcal)(e150, k100, v44)
dinsdag: fullbody (2200 kcal) (e150, k300, v44)
woensdag: rust (cardio 30min) (1400 kcal) (e150, k100, v44)
donderdag: rust (cardio 30min) (1400 kcal)(e150, k100, v44)
vrijdag: fullbody (2600 kcal)(e150, k400, v44)
zaterdag: rust (1400 kcal)(e150, k100, v44)
zondag: fullbody (2200 kcal)(e150, k325, v44)
(op de lage dagen is een deel van de vetten uit mct halen een goed idee. ook een goed idee is sowieso 6g visolie per dag (elke dag. 6g uitgegaan van 12/18% epa/dha. als je deze mee wil tellen in je schema tel je ze als 1.8g vetten aangezien maar 30% van de capsule vet is).
reden waarom ik geen hele grote refeed heb genomen, is omdat een refeed met veel koolhydraten alleen nut heeft na een aantal dagen laag in koolhydraten te zijn geweest. Omdat het maximum dat ze laag zit maar 2 dagen is, lijkt me een refeed met 400g carbs meer dan genoeg.
----------------
Iets in die richting zou ik je vriendin aanraden. Maaaaaar, eerst twee weken op onderhoud. (2250 kcal per dag, e150, k250, v72). daarna bijvoorbeeld het carbcycle schema welke ik heb opgezet.
laat haar dan ook een logje bijhouden, waar ze haar trainingen bijhoud. Kunnen we haar advies geven en ondersteunen waar het nodig is.
gr dynolMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostMisschien dat het rare vraag is omdat jij je stuff wel kent, maar ben je er wel zeker van dat ze heel clean eet? Eet ze brood en dergelijke?
Zou trouwens eerst maar eens beginnen met een week of 2 op onderhoud zoals gesuggereerd wordt ipv meteen weer door met cutten.
Zou na de FB dan geen cardio meer doen eigenlijk, neem aan dat ze toch iets higher reps traint dan 6-8, met kortere rust dan mannen vaak doen.
@Dynobet: nice! Zo ongeveer wat ik ook had neergetikt alleen nog een stukje verfijnder waarvoor mijn dank
Mbt het logje: zal het haar eens vragen, is meestal niet haar ding. Maar anders log ik haar wel
Comment
-
Originally posted by Kevf View Posten toen stond ze vanochtend op de weegschaal en was er ineens 1kg af
Misschien dan toch 1 week op onderhoud ipv 2?
Ik zal een logje van haar bij gaan houden, stiekem las ze alle feedback wel nl
Mijn vriendin is duidelijk aan het afvallen qua vet en lichaamsvorm maar toch zegt de weegschaal dat ze meer weegt of andere dagen evenveel als haar 'start'gewicht.
Haar zuster, met 1.75m en 65kg is vel over spier en weinig tot geen vrouwelijke vormen meer over.
Gewicht is ondergeschikt aan vorm & vetpercentage.
Geef haar huidige stats anders eens: lengte/gewicht/vet%?
Comment
-
Vergeet niet dat het gewicht van vrouwen ook fluctueert met hun cyclus. Hierdoor kan het zijn dat, ondanks dat ze onder onderhoud eet, ze gedurende een week in gewicht aankomt. En andersom: ondanks dat ze boven onderhoud eet toch gewicht verliest.
Om een beeld te krijgen van hoeveel de invloed van de cyclus is moet je een maand iedere dag even wegen.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-