Zucht.. Iemand?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zucht.. Iemand?

Ik net als Kevf gezeik thuis ... Ik wilde zijn topic niet vervuilen dus vandaar dat ik een nieuw topic open.

M'n moeder krijgt dagelijks 1300 kcal binnen terwijl haar onderhoudsniveau IN RUST rond de 1900 is, en daarnaast allerlei cardio en groepslessen doet (minstens 800 kcal verbranding per training). Toen ik het haar uitlegde van het metabolisme verhaal, en ik zei dat ze beter even een of twee weekjes op onderhoud kan eten om het weer op gang te helpen (en daarna max 500 kcal onder behoefte te gaan zitten) zei ze; 'Nee dat doe ik niet.' Inplaats daarvan gaat ze NOG MEER sporten en verlagen naar 900 kcal per dag en cashewnoten eruit gooien.. Ze zegt; 'jaa daar zitten zoveel kcal in'... Godverdomme zeg.. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ze nog geen 10g vetten per dag binnen krijgt (verhoogde kans op hart- en vaatziekten... etc...).

Waarom zijn die ***vrouwen altijd zo eigenwijs als het om voeding en afvallen gaat .. Ik heb verdomme ALLES geprobeerd, maar ze werkt niet mee...

Iemand enig idee?....
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

hey Roy..dit is echt kut man. Ouders willen meestal niet luisteren omdat ze volgens hen beter weten. Ik zou een afspraak met je moeder maken zoals dit: Als ze niet op haar eigen manier binnen een bepaalde tijd afvalt, dat jij dan de touwtjes in handen neemt Misschien dat ze luistert, succes.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Goed idee Kojak, bedankt! Ik zal het straks aan haar voorstellen .

Comment

wacht daar nog maar even mee, met dat voor te stellen. Je moeder der stofwisseling is al verstoord. ze gaat hem nu zo zwaar verstoren, dat ze met twee weekjes op onderhoud niet haar stofwisseling zal herstellen. Bij sommigen duurt dit maanden (en komen ze veel aan ook nog).

Dan ben jij het schuld, dat zij aankwam, en net als haar stofwisseling een beetje op gang begint te komen, gaat ze toch eigenwijs weer minder eten, en dan valt ze natuurlijk wel af (voor eventjes), en dan is voor haar het bewijs duidelijk (dat zei gelijk heeft en jij niet).
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

misschien kun je wat artikelen laten zien die bewijzen dat haar manier slecht is? en dan niet van een of andere website maar die door meerdere instanties, wetenschappers whatever goedgekeurd word.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
            wacht daar nog maar even mee, met dat voor te stellen. Je moeder der stofwisseling is al verstoord. ze gaat hem nu zo zwaar verstoren, dat ze met twee weekjes op onderhoud niet haar stofwisseling zal herstellen. Bij sommigen duurt dit maanden (en komen ze veel aan ook nog).

Dan ben jij het schuld, dat zij aankwam, en net als haar stofwisseling een beetje op gang begint te komen, gaat ze toch eigenwijs weer minder eten, en dan valt ze natuurlijk wel af (voor eventjes), en dan is voor haar het bewijs duidelijk (dat zei gelijk heeft en jij niet).
            Tja oké, wat stel jij voor?

Comment

Hoe verklaart zij dan, dat jij zo weinig lichaamsvet hebt en toch volgens haar normen buitengewoon veel eet?

Comment

Mijn vrouw eet op het moment overigens netjes op onderhoud

Comment

Stel het serieus en bloedernstig, vraag of ze dan wel al haar testament wil klaar leggen.
                  Wat je moeder doet, vooral met de warmte deze zomer is levensgevaarlijk.

Ze zal alle organen gaan uitdrogen omdat ze alle bescherming daarvan opconsumeert, zodra alle vet en spierweefsel op is of bijna op is.

Ze zal niet de eerste zijn die daardoor zomaar dood neervalt. Bij een sectie zal dan blijken dat de ingewanden kapot waren en verdroging de dodsoorzaak was.

Het zal mogelijk niet zo'n vaart lopen, maar de kans op anorexia met dergelijke gevallen van doodsoorzaak wordt met de dag groter als ze niet onmiddellijk stopt met ridicuul lage consumptie van voeding.

Laat moeder dit soort dingen en op andere forums lezen. En wijs op de gevaren.

succes.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                    Tja oké, wat stel jij voor?

Moet gelijk terug naar onderhoud, eiwitten en vetten omhoog iig, de stofwisseling zal erg snel aanpassen. Vooral als het een tijdje veel te weinig heeft gehad, het lichaam is in staat erg snel te herstellen.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      Ze zal alle organen gaan uitdrogen omdat ze alle bescherming daarvan opconsumeert, zodra alle vet en spierweefsel op is of bijna op is.

Ze zal niet de eerste zijn die daardoor zomaar dood neervalt. Bij een sectie zal dan blijken dat de ingewanden kapot waren en verdroging de dodsoorzaak was.

Het zal mogelijk niet zo'n vaart lopen, maar de kans op anorexia met dergelijke gevallen van doodsoorzaak wordt met de dag groter als ze niet onmiddellijk stopt met ridicuul lage consumptie van voeding.
                      Vet genoeg (volgens mij 24%), alles behalve anorexia .

Comment

vrouwen zijn gewoon dom. helemaal als het op hun figuur aankomt. dan geloven ze, net zoals het gros van de mensen, in mythen en fabeltjes als waarheden. krijg je er toch niet uit. laat ze aanmodderen en dan op het eind: "i told you so...". en gewoon lekker op je eigen progressie focussen. mensen die niet geholpen willen worden kan je niet helpen. verspilde tijd en energie (parasieten die je leeg zuigen als het ware) die je beter in jezelf of anderen kunt stoppen die er wel wat aan hebben.

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                          Vet genoeg (volgens mij 24%), alles behalve anorexia .

okee dat had ik er niet uit begrepen.

Dan is het verhaal op dit punt zwaar uit z'n verband getrokken door mij, sorry.

iig moet ze wel genoeg eiwitten binnen krijgen vanwege de spieratrofie, ze verliest weinig vet maar veel spiermassa.

Comment

Laat haar lekker op de bank zitten met zo'n zweet band, is ze daar vast ook van overtuigt dat de kilo's vet eraf vliegen.
                            How you like them apples?

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              Stel het serieus en bloedernstig, vraag of ze dan wel al haar testament wil klaar leggen.
                              Wat je moeder doet, vooral met de warmte deze zomer is levensgevaarlijk.

Laat moeder dit soort dingen en op andere forums lezen. En wijs op de gevaren.

succes.
                              Jezus, als ik dit zo lees voel ik me niet meer veilig beneden onderhoud. Overdrijven is ook een kunst.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X