Wat voegen jullie aan de tonijn toe?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Yawgmoth View Post
    Idee dat ze dan hardcore zijn
    Inderdaad .

Overigens verlies je het hele punt van tonijn als je er dingen als curry door heen gaat gooien. Merendeel eet tonijn omdat het een goedkope bron van bijna puur eiwit is (en het toevallig in precies de goede portie komt voor velen). Als je er troep door heen gaat gooien ben je het hele super cleane food idee kwijt.
    Klopt, maar een beetje chilisaus in een bulk lijkt me niet zo erg eerlijk gezegd.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
      Inderdaad .

Klopt, maar een beetje chilisaus in een bulk lijkt me niet zo erg eerlijk gezegd.
      Nope helemaal mee eens, is juist meer de tegenstrijdigheid van het hebben van een enorm cleane 'hardcore' eiwitbron en deze status ervan compleet vernachelen door er shit aan toe te voegen waarvan ik denk, tja eet dan gewoon iets wat je wel lekker vind en dat ook niet superclean is, clean eten doe je dan toch al niet meer
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Nope helemaal mee eens, is juist meer de tegenstrijdigheid van het hebben van een enorm cleane 'hardcore' eiwitbron en deze status ervan compleet vernachelen door er shit aan toe te voegen waarvan ik denk, tja eet dan gewoon iets wat je wel lekker vind en dat ook niet superclean is, clean eten doe je dan toch al niet meer
        Juist ja....had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Zelfde verhaal met kwark....Ik kots me longen eruit, maar ik wil het wel eten anders ben ik niet een hardcore bb.....Eet gewoon wat anders, problem solved
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik eet het aan de hand van waar ik zin in heb:
          Recht uit het blik
          Met eieren en mayo
          met olijfolie en soms wat groenten fijngesneden er dan nog bij
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Overigens verlies je het hele punt van tonijn als je er dingen als curry door heen gaat gooien. Merendeel eet tonijn omdat het een goedkope bron van bijna puur eiwit is (en het toevallig in precies de goede portie komt voor velen). Als je er troep door heen gaat gooien ben je het hele super cleane food idee kwijt.
            Het is niet alles inderdaad maar ja, je moet toch iets.
            Overigens ben ik het niet helemaal met je eens.
            Tonijn eet je voor de eiwitten inderdaad.
            Het is echter niet zo dat die geen waarde meer hebben
            wanneer je er wat chilisaus/curry/whatever doorheen gooit.
            Dat het echter veel beter is om dat niet te doen heb je volkomen gelijk in.
            Maar het is niet zo dat het op die manier geen zin meer heeft om tonijn te eten, zoals jij het nu stelt.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

+1

En voor de prijs hoef je het ook niet te doen.
              Mind is everything.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                Maar het is niet zo dat het op die manier geen zin meer heeft om tonijn te eten, zoals jij het nu stelt.

Dat stelt Yawg niet. Hij stelt dat je het hele idee van super clean food onderuit haalt (als in: je hebt nog steeds wat aan de eiwitten, maar het super cleane waar de meesten de tonijn voor nemen in plaats van een andere eiwitbron is eraf).

OT: mee eens dat als je het gewoon niet weg krijgt, dat je dan net zo goed iets anders kan nemen. Tonijn is geen must voor vooruitgang.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik voeg niks toe aan mijn tonijn. Ik lepel het zo op uit blik.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Eet nu tonijnmoot van Princess uit blik.
                    Half uitje erdoorheen gesnipperd.

Ga je wel uit de bek meuren maar is goed te doen.

Gooi er ook vaak genoeg mayo overheen, of augurk, piccalilly etc etc.
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

rauwe tonijn carpaccio met wat ketjap sambal en zout erover, is egt heerlijk

Comment

makkelijk receptje dan:
                        - pasta koken (volkoren)
                        - cherrytomaten in partjes snijden; komkommer in partjes snijden
                        - beetje yofresh (maar dan light iets) erbij
                        en roeren

Comment

ow de pasta eet je trouwens koud, niet warm

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X