Meestal niets, ik vind tonijn (en kwark) heerlijk. Ik snap niet dat mensen het niet op krijgen. Als ik het echter nóg lekkerder wil maken brood + fritessaus + wat sla.
Wat voegen jullie aan de tonijn toe?
Collapse
X
-
Ik vind het ook niet lekker, maar ik doe het zo:
Beetje mayoo bij de tonijn. Dan in tosti ijzer, paar minute erinn en dan is het best te eten. NIet droog meer iig. Deels natuurlijk door de mayo maar het wordt nog minder droog door tosti ijzer heb ik het idee!BP: 6x80
SQ: 6x135
Comment
-
Ik zou rucola, tomaat en ui toevoegen.. lekker en past ook nog eens prima in de cut! Ow en vergeet niet om een klein beetje peper en zout toe te voegen (als je geen zout aan producten toevoegt da alleen peper).
Een iets minder gezond alternatief is ketchup, mayo, ui + peper zout.. dit maak ik wel een voor op toastjes tijdens verjaardagen.
Als je vis sowieso niet lekker vind dan word het lastig!
Comment
-
net nog gegeten:
Tonijn, harigovert (HAK), 2 eet lepels Hutenkaze, klein beetje tomaten saus en als je van pittig houd een klein beetje sambal..
Extra koolhydraten nodig.. doe het op een bammetje ..CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.
Comment
-
-
eerst deed ik altijd tonijn in een kommetje met 2 tomaten en een halve komkommer en met wat citroen en sla. Nu eet ik het rechtstreeks uit blik (eigen nat) en drink na elke hap een flinke slok water.. beetje door eten en je bent klaar..sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by rvanweel View PostIk had een vraagje, ik eet wel eens tonijn, maar ik moet het echt kokhalzend weg krijgen,dus echt lekker vind ik het niet.
wat voegen jullie zoal bij ? om het een beetje eetbaarder te maken ?
Ik zit trouwens in de cut!
en welke tonijn eten jullie dan meestal ?
mvg
Richardsq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
-
Originally posted by ijzer View Postvroeger altijd chili-saus
(Ik zit namelijk met hetzelfde probleem. Lust ook geen vis, en duw het toch door m'n strot. Alleen walg ik al bij de gedachte en ga ik bijna over m'n nek, en doe ik 65+ minuten over één blikje.)
Het lijkt me niet echt een geweldige combinatie met chilisaus, of zit ik er flink naast?Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
Originally posted by Roy P View PostIs dat te eten in chilisaus?
(Ik zit namelijk met hetzelfde probleem. Lust ook geen vis, en duw het toch door m'n strot. Alleen walg ik al bij de gedachte en ga ik bijna over m'n nek, en doe ik 65+ minuten over één blikje.)
Het lijkt me niet echt een geweldige combinatie met chilisaus, of zit ik er flink naast?
Waarom eet je dan niks anders.....ik snap dat niet hoor.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostWaarom eet je dan niks anders.....ik snap dat niet hoor.
Overigens verlies je het hele punt van tonijn als je er dingen als curry door heen gaat gooien. Merendeel eet tonijn omdat het een goedkope bron van bijna puur eiwit is (en het toevallig in precies de goede portie komt voor velen). Als je er troep door heen gaat gooien ben je het hele super cleane food idee kwijt.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Roy P View PostIs dat te eten in chilisaus?
Het lijkt me niet echt een geweldige combinatie met chilisaus, of zit ik er flink naast?"Straight outta gym"
Comment
-
als je geen arme student bent, dan is een verse tonijn steak trouwens erg lekker. smaakt als biefstuk, maar dan nog lekkerder/malser.
heerlijk met wat sla, tomaat, rocula, ui, ei, balsamico azijn + yoghurt dressing. als het in je schema past nog wat pijnboompitjes en parmezaanse kaas erbij.
wat zul jij lekker eten !!More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment