Wat voegen jullie aan de tonijn toe?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Meestal niets, ik vind tonijn (en kwark) heerlijk. Ik snap niet dat mensen het niet op krijgen. Als ik het echter nóg lekkerder wil maken brood + fritessaus + wat sla.

Comment

Ik roerbak het meestal met een paar eieren.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik vind het ook niet lekker, maar ik doe het zo:
        Beetje mayoo bij de tonijn. Dan in tosti ijzer, paar minute erinn en dan is het best te eten. NIet droog meer iig. Deels natuurlijk door de mayo maar het wordt nog minder droog door tosti ijzer heb ik het idee!
        BP: 6x80
        SQ: 6x135

Comment

Ik zou rucola, tomaat en ui toevoegen.. lekker en past ook nog eens prima in de cut! Ow en vergeet niet om een klein beetje peper en zout toe te voegen (als je geen zout aan producten toevoegt da alleen peper).

Een iets minder gezond alternatief is ketchup, mayo, ui + peper zout.. dit maak ik wel een voor op toastjes tijdens verjaardagen.

Als je vis sowieso niet lekker vind dan word het lastig!

Comment

net nog gegeten:

Tonijn, harigovert (HAK), 2 eet lepels Hutenkaze, klein beetje tomaten saus en als je van pittig houd een klein beetje sambal..

Extra koolhydraten nodig.. doe het op een bammetje ..
            CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.

Comment

Originally posted by rvanweel View Post
              Ik vind goed als je dat kan, maar dat gaat mij niet echt lukken, aangezien ik helemaal geen vis lust.

Gr
              Het is niet zo dat je tonijn MOET eten hoor.
              Er zijn genoeg andere goeie eiwitbronnen.
              maak het jezelf niet te moeilijk
              Mind is everything.

Comment

eerst deed ik altijd tonijn in een kommetje met 2 tomaten en een halve komkommer en met wat citroen en sla. Nu eet ik het rechtstreeks uit blik (eigen nat) en drink na elke hap een flinke slok water.. beetje door eten en je bent klaar..
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik gooide er altijd curry door. Maar tegenwoordig eet ik het niet meer.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by rvanweel View Post
                    Ik had een vraagje, ik eet wel eens tonijn, maar ik moet het echt kokhalzend weg krijgen,dus echt lekker vind ik het niet.

wat voegen jullie zoal bij ? om het een beetje eetbaarder te maken ?

Ik zit trouwens in de cut!

en welke tonijn eten jullie dan meestal ?

mvg
                    Richard
                    wat het nog vergeten te zeggen maar eens een ander merk uitproberen kan ook goed werken. Zat een tijdje aan de John West, maar die is voor mij te zoutig en daarna probeerde ik die van de Aldi, stukken beter.
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by resike View Post
                      Het is niet zo dat je tonijn MOET eten hoor.
                      Er zijn genoeg andere goeie eiwitbronnen.
                      maak het jezelf niet te moeilijk

Inderdaad, als je het niet lekker vind moet je wat anders eten.

Comment

Originally posted by ijzer View Post
                        vroeger altijd chili-saus
                        Is dat te eten in chilisaus?

(Ik zit namelijk met hetzelfde probleem. Lust ook geen vis, en duw het toch door m'n strot. Alleen walg ik al bij de gedachte en ga ik bijna over m'n nek, en doe ik 65+ minuten over één blikje.)

Het lijkt me niet echt een geweldige combinatie met chilisaus, of zit ik er flink naast?
                        Dumbells build a bigger chest
                        Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post

(Ik zit namelijk met hetzelfde probleem. Lust ook geen vis, en duw het toch door m'n strot. Alleen walg ik al bij de gedachte en ga ik bijna over m'n nek, en doe ik 65+ minuten over één blikje.)

Het lijkt me niet echt een geweldige combinatie met chilisaus, of zit ik er flink naast?

Waarom eet je dan niks anders.....ik snap dat niet hoor.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                            Waarom eet je dan niks anders.....ik snap dat niet hoor.
                            Idee dat ze dan hardcore zijn

Overigens verlies je het hele punt van tonijn als je er dingen als curry door heen gaat gooien. Merendeel eet tonijn omdat het een goedkope bron van bijna puur eiwit is (en het toevallig in precies de goede portie komt voor velen). Als je er troep door heen gaat gooien ben je het hele super cleane food idee kwijt.
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Roy P View Post

het glijdt makkelijker weg zo en maakt het wat pittiger, ik vind dat persoonlijk lekkerder, maar tegenwoordig pleur ik er tomatenketchup door dat is nl minder kcal..
                              "Straight outta gym"

Comment

als je geen arme student bent, dan is een verse tonijn steak trouwens erg lekker. smaakt als biefstuk, maar dan nog lekkerder/malser.

heerlijk met wat sla, tomaat, rocula, ui, ei, balsamico azijn + yoghurt dressing. als het in je schema past nog wat pijnboompitjes en parmezaanse kaas erbij.

wat zul jij lekker eten !!
                                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X