Junk bulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Junk bulk

beste mensen

ik ben al 1 jaar aan het bulken en loopt vast nog meer eten kwa gezonde voeding zit er voorlopig niet...

1. kan ik 1000kcl junkfood toevoegen aan me schema ? heeft dat slechte nadeel voor het winnen van spieren... of maakt het niet uit als je nog super droog staat?

anders wou ik zo halfjaar door bulken tot 80kg en daar weer even verder kijken of raden je af ?

nog een kuur?
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Post je schema eens dan?

Ik zou gewoon voor een goed schema gaan zonder troep anders kan je ook weer een eeuw gaan cutten en levert het kwa spieren alsnog niks op.

Comment

haha zou wel leuk zijn maar hou het op 1 x per jaar en wil het nu misch nog veel langer uitstelle omdat ik naturel net zo goed nog voorruit ga....

Comment

hoe post je een schema ? zal wel is plaatsen

Comment

Denk je aan kuren? Aan jouw spellingsfouten en kennis te zien lijk het me niet dat je daar klaar voor bent.

Bij die paperclip naast die emoticon kan je een bestand invoegen.

KEV waarden erbij graag

Comment

ik heb al 2 x gekuurt mooie winst behaalt

spellingsfouten dat klopt als je wilt zal het proberen normaal NL te plaatsen.

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
                Denk je aan kuren? Aan jouw spellingsfouten en kennis te zien lijk het me niet dat je daar klaar voor bent.

Bij die paperclip naast die emoticon kan je een bestand invoegen.

KEV waarden erbij graag
                Dus aan de hand van de spellingfouten van iemand kan jij beoordelen of iemand klaar is voor een kuur of niet....Als je nou alleen kennis had gezegd, ok..

De dingen die ik af en toe lees
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Lijkt mij dat de eventuele beheersing van de Nederlandse taal geen indicatie kan zijn of iemand geschikt zou kunnen zijn voor anabolen. Maar ach wie ben ik .

Ik zou lekker schoon eten als ik jou was. Je houdt immers van je lichaam toch? Wat heb je dan aan voedsel dat gebrek heeft aan vitamines en mineralen etc..? Lijkt mij niet dat je dat je lichaam wilt aandoen
                  "Straight outta gym"

Comment

Volgens mij eet je gewoon bijna niks. Of je bent overactief.

Als het meer eten te moeilijk wordt, tja je kan ook wat junk toevoegen, maar goed is het niet.
                    Eet dan liever veel pasta's e.d.
                    Of kijk naar een goede weight gainer.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet Ā©

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
                      haha zou wel leuk zijn maar hou het op 1 x per jaar en wil het nu misch nog veel langer uitstelle omdat ik naturel net zo goed nog voorruit ga....

Dat was bij iedereen die af en toe wat leest op een forum al bekend, waarom ben je dan toch al eerder gaan kuren? Is gewoon weggegooid geld.
                      Dezelfde gains heb je in het eerste jaar ook naturell.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet Ā©

Comment

Met 80kg eet jij nog geen 5000kcal. Dus jij kan gewoon alles met "schone" voeding naar binnen werken. Dus geen junk en ook geen weightgainers nodig.

Dus...laat maar zien hoeveel je eet, wat je eet, wat je koolhydraten/eiwitten/vetten/kcal inname op een dag is. En wat je volgens de calculator aan kcal per dag zou moeten eten als onderhoud. Dan kijken we wel verder.

Comment

ben sowieso geen voorstander van junkbulks. Gisteren een brownie gemaakt van 30 gram pindakaas, kaneel en 60 gram whey. Eet daar eens 3 van per dag. Ook zo weer 1000kcal :P

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                            Dus aan de hand van de spellingfouten van iemand kan jij beoordelen of iemand klaar is voor een kuur of niet....Als je nou alleen kennis had gezegd, ok..

De dingen die ik af en toe lees
                            Aan veel spellingsfouten kan je wel een beetje zijn leeftijd inschatten of niet dan of hij moet dislect of buitenlander zijn.

Denk na

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
                              Aan veel spellingsfouten kan je wel een beetje zijn leeftijd inschatten of niet dan of hij moet dislect of buitenlander zijn.

Denk na
                              haha, wat een onzin kraam jij uit. Ik ken genoeg 20+ die typen als 13- jongeren. Gaan we mensen tegenwoordig ook beoordelen op hun taalbeheersing als t om as gaat. Grappig dit.

btw. nice profielafbeelding
                              I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X