Onderhoud Vragen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onderhoud Vragen?

Goedemiddag,

Ik zat net te denken overal lees je over bulken of cutten en nooit iets over onderhoud en ik heb zo een paar vragen of hebben mensen tips.

Ik heb mijn doel bereikt ben goed ripped en alles gaat opzich lekker alleen je leest altijd om droog te worden geen fruit eten enzo maar als je nou eenmaal droog bent kan je dan weer fruit in je dieet toevoegen.

Iemand hierover tips of andere tips met betrekking om goed op gewicht te blijven en toch wat meer te gaan eten of minder streng.

Let me know,

Natuurlijk kan je gewoon fruit eten, als je de totale KH inname in de gaten houdt.
    Je kan heel goed op onderhoud trainen, maar liever er net ietsje boven.
    KH niet te hoog, eiwitten en vetten relatief hoog houden.

Dus je kan gewoon goed eten zonder problemen, als je de eiwitten en vetten hoog kan houden en de KH wat lager. Lijkt me geen probleem.

Als je dagen hebt dat je wat teveel eet, geen probleem, dan eet je op andere dagen net even minder en doe je de training iets intensiever of wat cardio er bij.
    Het is dan dus even zoeken naar jouw beste gemiddelde waardes.

Je leest idd aleen maar over of cutten of bulken en alles altijd gelijk van het ene uiterste in het andere uiterste.
    De mensen zijn tegenwoordig de milde tussenweg kwijtgeraakt denk ik en zelfs blind voor al het andere.
    Erg jammer.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

dankjewel voor je reactie klopt het is echt het ene uiterste of het andere en die middenweg lees je niks over...
      Die KH vind ik zelf erg moeilijk hoe ik die moet inschatten hoeveel ik er nodig heb ik eet sinds vandaag weer 100 gr. havermoet (60 kh) sochtends en dan drie keer een portie van 50 gram rijst dus dat is 37,5 kh * 3 = 112,5 kh

ik denk totaal met groenten enzo erbij op 200 kh per dag kom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X