Eetprobleem door ontsteking in maag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eetprobleem door ontsteking in maag

Ik werd gisterochtend wakker met onwijze pijn in mijn maagstreek. Blijkt nadat de dokter er naar gekeken heeft dat mijn maagwandvlies is ontstoken. Dus nu moet ik heel voorzichtig zijn met wat ik eet en vooral licht en zacht eten.

Daar gaat mijn eetschema!

De dokter zei dat ik vooral zachte dingen moet eten geen citrus en geen zure voedingsmiddelen. Ze had het over soep en vla. Ik voel dus mijn massa al afnemen door er alleen al aan te denken!

Ik was lekker bezig en ik was al 3kg kwijt. Nu gaat het natuurlijk helemaal snel als ik niet normaal kan eten. Maar dan niet op de juiste manier.

Heeft iemand nog een idee of misschien wel een paar om niet te veel spiemassa kwijt te raken zolang ik niet behoorlijk kan eten? Want nu moet ik op onderhoud gaan eten lijkt mij. Alleen bijna alles wat ik eet doet onwijs pijn.

Ik heb al whey in mijn havermout gegooid maar dat is zo'n beetje het enige waar ik op kwam.

mischien alles door de blender gooien?

en anders :aardappel pure, casseine shake, whey?

meer zou ik ook niet weten.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Magere kwark, aanlengen met wat water (om het vloeibaarder te maken) en er wat zoetstof doorheen mikken (om de zuurte eraf te halen, ik weet alleen niet of de opmerking over zuur eten puur op smaak sloeg)?

Caseïne bestellen en dat met melk wegzetten?
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Wees alsjeblieft héél erg voorzichtig en allert nu.Je gezondheid gaat voor het hebben van een mooi lichaam. Houd in de gaten of je klachten verminderen of verergeren. Wil nu niet persoonlijk worden, maar heb van dichtbij ervaren hoe dit kan aflopen....Ik zou je aan willen raden om met de arts te bespreken of je maagzuur remmers kunt krijgen om te zien of je klachten verminderen. Je maag kan dan even helemaal tot rust komen. Zuren hebben inderdaad een negatieve invloed als het teveel wordt.
        Eerst de binnenkant in orde, dan pas de buitenkant.
        beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X