Eetpatroon bij trainen van mij

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eetpatroon bij trainen van mij

Hoi allemaal,

Bij deze stel ik mijn eet schema voor jullie open en ben ik benieuwd wat jullie er van vinden en wat mijn bevindingen er van zijn.

We laten even 1 dag zien:

Om 6 uur in de ochtend nemen we 50 gr brinta met melk. eiwit shake en een 500 gram franse magere kwark met een beetje limonade/ soms ook zonder. En een kopje koffie met melk en suiker.

Dan komt de reis naar mijn werk waarbij ik in de auto nog 5 eierkoeken eet met een halve liter water. is meer een tussendoortje.

Om 9 uur dan neem ik 3 sneetjes brood met kaas. of met ei. is niet iedere dag namelijk.

Om half 11 halve liter water met een bakje vruchten yoghurt aardbei.

Om 12 uur een 3 sneeen brood met tonijnvis uit groenten.

Om 2 uur een bakje franse magere kwark nogmaals 500 gram met een banaan.

En dan om half 5 een eiwit shake met wat eierkoeken. voor onderweg.

Dan rond 6 uur eten 200 gram groeten bonen vaak of sperciebonen met half kopje rijst met pangatius filet. 150 gram plus minus.

Dan om 8 uur trainen. (zon anderhalf uur a 2 uur).
    Na de training een eiwit shake.

Dan voor het slapen omstreeks half 11 nog een bakje franse magere kwark.

Nou dit is dan zo ongeveer mijn eet schema nu ben ik zon 3 maanden geleden mee begonnen . Toen ik er mee begon woog ik 69 kilo met 1.72 lang, nu inmiddels is het 82 kilo.
    Laatste 3 weken zijn we een beetje rond de 82 kilo aan het hangen het schommelt wat maar echt meer komt er niet bij.

Over zon 4 weken dan gaan we cutten.

Reacties welkom hoor het graag.

Groetjes

Zomersticky

Comment

Zou je even de K/E/V waarden neer kunnen zetten? Zo te zien sowieso te weinig vetten.
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

Vruchten yoghurt zit vol met suikers, eierkoeken hetzelfde. Voeg Pinda's toe en dextrose voor na training en mischien nog een goeie maaltijd
        2uur trainen is te lang.

kev even vermelden is ook wel handig

Gr
        Last edited by melvinafca; 06-08-2010, 17:32.

Comment

Ik weet niet hoe ik het bericht kan bewerken iemand een suggestie?
          De kev's kan ik toevoegen.

gr

Comment

O en als ik 2 uur train dan pak ik wel goed rust

Comment

als je blifjt hangen moetje meer eten logisch

Comment

Bewerkte eet schema met KEV'S ditmaal

[quote=kwint;725350]Hoi allemaal,
                Heb hem bijgewerkt met de waarden van kev.
                Ben nieuw hier maar heb al een hoop info gevonden echt top.
                Zie ook mijn voorstel bericht.
                Thnks

Bij deze stel ik mijn eet schema voor jullie open en ben ik benieuwd wat jullie er van vinden en wat mijn bevindingen er van zijn.

We laten even 1 dag zien:

Om 6 uur in de ochtend nemen we 50 gr brinta met melk. eiwit shake en een 500 gram franse magere kwark met een beetje limonade/ soms ook zonder. En een kopje koffie met melk en suiker. Alles bij elkaar k.e.v. (77,4 g kh , 150,5g eiw en 14,6 g vt)

Dan komt de reis naar mijn werk waarbij ik in de auto nog 5 eierkoeken eet met een halve liter water. is meer een tussendoortje. geen kev kunnen vinden van eierkoeken!

Om 9 uur dan neem ik 3 sneetjes brood met kaas. of met ei. is niet iedere dag namelijk.
                (45 gr K, 12 gr E, 14 gr V.)

Om half 11 halve liter water met een bakje vruchten yoghurt aardbei.
                (72,5 g K, 19,5 g E, 12,5 g V.)

Om 12 uur een 3 sneeen brood met tonijnvis uit groenten.
                (45 g K, 24,5 g E , 12,3 g V)

Om 2 uur een bakje franse magere kwark nogmaals 500 gram met een banaan.
                (17,5 g K, 65 g E, 2,5 g V)
                En dan om half 5 een eiwit shake met wat eierkoeken. voor onderweg.

Dan rond 6 uur eten 200 gram groeten bonen vaak of sperciebonen met half kopje rijst met pangatius filet. 150 gram plus minus.
                (90,5 g K, 37,6 g E, 1,3 g V.)

Dan om 8 uur trainen. (zon anderhalf uur ).
                Na de training een eiwit shake.
                (19,8 g K, 55,6 g E, 7,6 g V)

Dan voor het slapen omstreeks half 11 nog een bakje franse magere kwark.
                (17,5 g K, 65 g E, 2,5 g V.)

Totaal: K 385,2 g, E 429,7 g, V 67,3 g.

Nou dit is dan zo ongeveer mijn eet schema nu ben ik zon 3 maanden geleden mee begonnen . Toen ik er mee begon woog ik 69 kilo met 1.72 lang, nu inmiddels is het 82 kilo.
                Laatste 3 weken zijn we een beetje rond de 82 kilo aan het hangen het schommelt wat maar echt meer komt er niet bij.

Over zon 4 weken dan gaan we cutten.

Reacties welkom hoor het graag.

Groetjes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X