I lose my weight, wat kan ik stiekem eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Misschien als random side note, als je 6kg afvalt zou ik me niet zo'n zorgen maken over of mijn caloriën nou wel of niet clean waren en of je misschien acné krijgt van chocomel. Als je niks mag eten, maar wel drinken, stevig ontbijt, lunch van dyno, 2-4liter chocomel/melk tijdens het staan en daarna volstouwen met eten als je thuiskomt.

Al heb ik sowieso het idee dat je kennis van voeding enigszins te wensen overlaat.
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

beetje vreemd dat je maar 1 pauze hebt. volgens mij mag dit helemaal niet.

Gewoon zoveel mogelijk eten met ontbijt pauze en thuiskomst

Comment

Wat dacht je van een mega ontbijt nemen elke ochtend.
        4 gebakken eieren met ham en kaas en brood en wat visolie capsules, of neem een flinke bak pasta met veel kip er in en wat eieren. Neem ook wat goede amino's en vitamine B complex.
        Tussendoor een leuke shake nemen, half whey/half caseïne, of een goede mix proteïne (die zijn er gemengd te krijgen met 6 soorten eiwitten.).
        Je kan ook in de pauze een flinke warme hap nemen van pasta met kip oid? Of aardappel tortilla? Veel ei een aardappel, lekker veel KH (zetmeel) en veel eiwit. Heb je 's avonds ook nog wat kracht en energie om te trainen iig.

Maar even een vraagje, hoe lang duurt dan je pauze om 1200uur?
        Kan je die pauze anders niet in 2 of 3 stukken hakken dan ofzo?

Ik had ook wel werk met lange pauze tussen de middag, ja lekker rot op, wat moet ik al die tijd? Ik pauzeerde gewoon korter, puur om te eten wat ik nodig had en nam de rest op een andere tijd.

Je moet toch gewoon kunnen eten? kom op zeg. Anders neem je maar gewoon e.e.a. mee naar je werkplek, je kan best wel af en toe een hap nemen zonder dat iemand daar last van hebt lijkt me?

succes.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

maak gewoon een bak rijst met kip en cashew noten klaar en neem dat mee om te eten in de pauze

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X