Ananas

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Optimus_Prime View Post
    ik probeer me te verdiepen in het land van voedingswaarde en wat ik nodig heb ed., en dit is een van mn eerste stappen
    OK, kh zijn dan niet echt belangrijk, wel of de kh bestaan uit suikers of complexe kh (goed).

Comment

dat valt me inderdaad op als je achterop een verpakking kijkt.

Laatst spaghetti met tomatensaus gemaakt, zie je achterop dat het een echte suikerbom is.

maar, kun je ook teveel complexe kh tot je nemen? zet wat teveel is zich dan om in vet?
      ~love what you do, do what you love~

Comment

dat valt me inderdaad op als je achterop een verpakking kijkt.

Laatst spaghetti met tomatensaus gemaakt, zie je achterop dat het een echte suikerbom is.

maar, kun je ook teveel complexe kh tot je nemen? zet wat teveel is zich dan om in vet?
        Als je boven je behoefte eet zal je inderdaad vet aankomen, vuistregel is verder dat ongeveer 30% van je voeding uit kh bestaat en dan vooral uit complexe kh zoals brood, brinta, rijst etc.

Comment

Oke, dank je
          ~love what you do, do what you love~

Comment

ik zie dat het aantal koolh. in pannenkoeken 30 gram is, is dit veel of weinig?

Moet je niet naar kijken. Zoals Tommy al zegt, je neemt pannenkoeken net als pasta en aardappelen juist voor de KH, maar een BB pannenkoek maak je helemaal zelf komt geen pak pannenkoeken aan te pas verder.

Je kan wel een pak tarwe bloem nemen is geen probleem. kost ook geen drol in de winkel, onderste schap in papieren zak, is goedkoop en puur zonder rotzooi er doorheen.

Neem er wat scheppen van, neem een halve liter melk, 3 of 4 eieren en een aantal scheppen brinta of havermout en een klein snufje zout, roer het tot een papje en bakken als pannenkoek in goede olie.
            wat plakjes banaan en of appel er overheen, of plakken ananas en eten maar.
            door het beslag kan je ook wat schepjes kaneel gooien, is erg lekker.

Je kan de banaan ook door het beslag roeren, appel kan ook en ananas natuurlijk ook, is geen probleem.
            kokospoeder kan er ook doorheen, zitten goede vezels in en een schep whey mag er zelfs doorheen als je ze wat zoeter of met een smaakje wil hebben.

Lekker uitproberen thuis en als je de juiste smaak vind dan wil je meer en meer....

succes en eet smakelijk
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X