Voedingsshema tips??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsshema tips??

mijn schema: 8uur brinta,2broodjes met kipfilet shake
    11uur 2broodjes kipfilet en appel
    13uur 4broodjes kipfilet
    15 shake en kwark
    18uur avond eten(ligt aan me ouders)
    na trainen gebruik ik glutomine
    en voor slapen neem ik nog een shake ik ben van plan om om 11uur pannekoeken en kwark erbij tevoegen want ik heb gevoel dat ik daar te weinig van krijg op school!! iemand tips altijd welkom

Neem aan dat je wilt aankomen. Ik zou dan wat meer koolhydraten nemen. 4-5 boterhammen per maaltijd tot je avond eten. Om 15:00 zal ik OF shake OF kwark nemen (ligt natuurlijk aan de hoeveelheden), dus of 1 van de 2, of combineren dat je zo ongeveer 30-40 eiwit er van krijgt.
    Na de training zou ik zo rond de 50gram druivensuiker bij doen. En een shake.

Op school lijkt het me niet makkelijk om magere kwark naar binnen te werken, maar kan bij jouw natuurlijk anders zijn. Koude pannenkoeken wat in die andere post is aangegeven is natuurlijk wel een goed alternatief
    I live to end the game

Comment

die druivensuiker na de training hou zie je dat dexdrose? ik neem ook shake na trainen maar train verschillend smiddags of savond maar neem standaard er 1 savonds en smiddags dus inprincipe neem ik er dus altijd 1 na me training

Comment

Probeer om de twee uur iets te eten, zorg dat je voldoende eiwitten hebt elke maaltijd, voor in school wanneer eten niet gaat kan je steeds een shake nemen, na de training zoals adonis al aangaf dextrose en eiwitshake.

grtz
        stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X