Eiwitten varkensvlees

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eiwitten varkensvlees

Waarom zijn dit ook al weer verwaarloosbare eiwitten? heb het geprobeerd op te zoeken maar kon er niet uit komen. Vast wel iemand hier me dat kan vertellen.

vanavond at ik dus aardappelen, spinazie en karbonade wat de pot schafte maar moet ik die karbonade dan beschouwen als junk? heeft mijn lichaam iets aan deze eiwitten?

ben nu pitten, morgenochtend vroeg benen knallen.
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Eiwit is eiwit ouwe...
    Alleen de verwerkings tijd, daar gaat het om.
    -snel
    -middel langzaam
    -langzaam
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Eiwit is niet eiwit

Integraal Medisch Centrum = vrij makkelijk geschreven

Verder dacht ik dat altijd vermeld was dat de biologische waarde van varkensvlees laag is, maar in tabelletjes die ik online vind staat varkensvlees zelfs boven rundvlees?

Eiwit uit: Biologische waarde

Kippenei 96
      Koemelk 90
      Varkensvlees 79
      Rundvlees 76
      Sojabonen 75 Tarwe (volle korrel) 67
      Peulvruchten 35
      Gelatine 0

Vegetariers.nl Eiwitten

Andere tabelletjes geven dezelfde waardes, vraag me af waar dan de catch zit?

Big T van DBB;
      Omdat het van nature vet is en vaak sterk gezouten. Dat is tweemaal ongezond en tweemaal nadelig voor BB.
      Last edited by Yawgmoth; 26-08-2010, 23:42.
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

ik ben ook heel benieuwd!

Comment

Varkensvlees is erg vet van zichZelf vandaar dat het inderdaad wel geZien als junk
          Face your demons...........

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
            Varkensvlees is erg vet van zichZelf vandaar dat het inderdaad wel geZien als junk
            Die redenatie gaat natuurlijk niet op als je bedenkt dat je gewoon vetten in je schema hebt staan. Tis allicht niet zo goed als olijfolie maar verder...

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Idd je hebt vetten en vetten verder is vakensvlees vaak niet rein omdat het alles eters zijn er zijn ook mensen die puisten enz krijgen dus zegt genoeg lijkt me

Comment

verder is vakensvlees vaak niet rein omdat het alles eters zijn
                wa nen bullshit is da gast
                Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Onderbouw je is gast

Comment

Even schaamteloze bump om te kijken of er nog iemand iets nuttigs toe kan voegen aan de discussie? En rein onrein gemiep zal me aan me aars roesten ben geen moslim

Heb eens lekker gemarineerde karbonade gehaald bij de slager voor mijn avondeten door dit topic

Comment

Het zal mij ook aan mijn reet roesten dat jij een karbonade vreet.
                      Onrein bedoel ik mee dat het alles eters zijn en wat je eet dat ben je zou je toch moeten weten als BBer.
                      Runderen kippen struisvogels die zijn dat niet snap je hem nu?

Eet smakelijk BTW

Comment

iemand die er nog iets zinnigs over kan zeggen?
                        sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Ik zou zeggen ga het even googlen man dat zal je zien wat ik bedoel, zijn er weer een paar die je topic verkloten maar zo gaat het hier zo nu en dan.
                          In varken zitten veel stoffen die gewoon erg slecht voor je zijn.

Comment

Het zal mij ook aan mijn reet roesten dat jij een karbonade vreet.
                            Onrein bedoel ik mee dat het alles eters zijn en wat je eet dat ben je zou je toch moeten weten als BBer.
                            Runderen kippen struisvogels die zijn dat niet snap je hem nu?

Eet smakelijk BTW

U praat enorm veel poep mr BBer

Dingen zeggen en vervolgens ons laten googlen naar vage omschrijvingen als het is onrein want ze vreten alles of er zitten dingen in die slecht voor je zijn werken misschien op de basisschool, maar is het echte leven zul je toch echt met een onderbouwing moeten komen om je gelijk te halen.

Neem niet weg dat varkensvlees niet als topspul bekend staat maar die pruts dingen waar jij mee komt is gewoon een hoop blablabla zonder onderbouwing. Neemt niet weg dat je best gelijk kan hebben, maar laat dat dan zien.

Eet zelf ook amper varkensvlees, maar dat neemt niet weg dat het wel fijn is om te weten waarom het gemeden wordt.

Ze waren heerlijk danku
                            Last edited by Yawgmoth; 27-08-2010, 23:07.

Comment

stond onlangs nog iets over in de M&F, zal het eens opzoeken, zij waren positief over varkensvlees.
                              Kai Greene eet 3 of 4x per week spare ribs.........en er zijn meer groten die erg veel varkensvlees eten.

even mbt dat tabelletje van de bw van eiwitten. Dat van ei geldt alleen voor de gekookte en het hele ei. Een rauw ei zakt met 6 plaatsen naar de 63. Dus als je nog gelover bent van vloeibaar ei is beter, forget it, gekookt ei is beter. En als je alleen het eiwit van het ei bent naai jejezelf ook met een punt of 30.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X