Eiwitten varkensvlees

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kan me daar goed in vinden.
    Face your demons...........

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
      Heb het idee dat de mensen vroeger toch meer de wijsheid in pacht hadden dan nu.
      Ik kan me goed vinden in Falstyr iig.
      Maar als je lekker varken wilt eten moet je dat vooral doen, ik zou het iig afraden en het bij wit en rood vlees houden.
      Mijn visie op deze sport is dat je ook om je gezondheid moet denken, als die goed is train je ook beter en zal je sneller recupereren enz.
      Omdat wij alles in overdreve mate doen(ten opzichte van iemand die niet traint)en vaak teveel naar binnen werken naar mijn idee waardoor je lichaam alleen maar meer belast wordt zou ik iig goed uitkiezen wat ik naar binnen werk en af en toe een karbonade maakt echt niet uit maar ik zou het zeker niet elke dag doen, dan geef ik eerder de voorkeur aan wit en rood vlees of vis.
      rood vlees kan je medium eten of rauw maar zou dat bij varken echt niet proberen.
      en gaat dat dan om de verhoging van je cholesterol of om de hoeveelheid verzadigt vet?
      want als je je voedingsschema iets aanpast kan je best varken eten zonder té veel verzadigde vetten binnen te krijgen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X