Ik wil gaan cutten, maar heb verschillende problemen. Ik kan alleen savonds warm eten en dat wat de pot schaft. Het is altijd gezond maar ik kan het niet kiezen.
Ik wil proberen 4 keer per dag te eten en geen 7 keer zoals in de bulk, als het niet zou lukken dan eet ik wel meer per dag maar ik zie het wel. Een ander probleem is dat ik waarschijnlijk veel brood zal eten omdat ik alleen savonds warm kan eten. Hopelijk kan dit geen kwaad om te cutten. Ik drink ook veel melk maar dit ga ik allemaal minderen en alleen nog maar bij de muesli nemen.
Smorgen bij het opstaan een shake:30 gram met water
80 gram muesli met melk
Snack:4 boterhammen met kipfilet.
smiddags 4 boterhammen met kipfilet + shake met water
snack: 250 gr kwark
savonds: wat de pot schaft
trainen na avondeten en na avondeten: shake met water
voor het slapen: 250 gr kwark
Het is echt moeilijk een schema te maken als je geen mogelijkheid hebt om warm eten te maken overdag. Ik kan nog wel tussendoor nog wat groentenmix eten. Is een combinatie van komkommer,tomaten,sla,wortelen met een dressing ofzo en kan hierbij nog wat zalm of andere vis eten, maar anders heb ik zo geen idee wat ik nog kan eten.
Ik hoor het wel, als jullie nog wat voorstellen hebben of kritiek willen geven.
Ik wil proberen 4 keer per dag te eten en geen 7 keer zoals in de bulk, als het niet zou lukken dan eet ik wel meer per dag maar ik zie het wel. Een ander probleem is dat ik waarschijnlijk veel brood zal eten omdat ik alleen savonds warm kan eten. Hopelijk kan dit geen kwaad om te cutten. Ik drink ook veel melk maar dit ga ik allemaal minderen en alleen nog maar bij de muesli nemen.
Smorgen bij het opstaan een shake:30 gram met water
80 gram muesli met melk
Snack:4 boterhammen met kipfilet.
smiddags 4 boterhammen met kipfilet + shake met water
snack: 250 gr kwark
savonds: wat de pot schaft
trainen na avondeten en na avondeten: shake met water
voor het slapen: 250 gr kwark
Het is echt moeilijk een schema te maken als je geen mogelijkheid hebt om warm eten te maken overdag. Ik kan nog wel tussendoor nog wat groentenmix eten. Is een combinatie van komkommer,tomaten,sla,wortelen met een dressing ofzo en kan hierbij nog wat zalm of andere vis eten, maar anders heb ik zo geen idee wat ik nog kan eten.
Ik hoor het wel, als jullie nog wat voorstellen hebben of kritiek willen geven.
Comment